tirsdag 8. februar 2011

Ny bretting og nye 3ndypapir ♥♥♥

Hei hei dere!!!
Nå er jeg endelig kommet i gang igjen etter 5 dager i Riga.
Og endelig fikk jeg lekt litt med de rålekre nye papirene fra 3ndypapir!!!

I Riga fikk lommebok og føtter virkelig "slanket" seg, men bena fikk i det minste litt stell på kveldene :)
Hver kveld kl 1830 gikk turen til Kolonna spa og nøt fotmassasjer eller kroppsmassasjer og ikke minst favoritten som er Hot Stone massasje ... den sparte vi til siste kvelden.
Den er bare helt himmelsk deilig....anbefales på det varmeste!!!
Shopping ble det jo også litt av, men noe scrappesaker ble det ikke så mye av.
I den største bokhandelen i Riga sto en dame/jente og brettet esker og pyntet de med håndlaget papir etc. Og når hun ble spurt om hun visste om det var noen steder å få tak i scrappesaker så hun ut som et stort spørsmålstegn. Men jeg fant da litt småsaker likevel....spesielt blonder ;D
***
Vel...tilbake til esken jeg har laget.
Jeg kom over denne esken og måtte bare ta den fra hverandre for å se hvordan den var laget.
Når jeg satte meg til å lage en ny en så var det ikke helt rett frem pga størrelsen jeg trengte på kartongen, pga brettingen og funksjonaliteten.
Esken er ikke stor i utgangspunktet...bare 10cm*6,5cm*6cm:
Den er kledd med mønsterarket: Grace fra den utrolig lekre nye 
vårkolleksjonen "sweetheart" fra 3ndypapir.
Ååhhh de er så lekre!!!!
Panelene har jeg sydd med maskin, rufset og svertet kantene. Litt mørk gammelrosa bazill.
Selve esken er laget av akvarellpapir.
Teksten er fra Stempelglede og den rosa blonden er nyinnkjøpt fra Riga ;)
Halvperlene på lokket og langsidene er fra Panduro.
Roser fra Storyteller og metallblomst fra Korthobby. Charms fra Kuttut og satengbånd fra Kremmerhuset.
Små hvite perle-støvbærere er også kjøpt i Riga (små og store).
Boksen står på føtter av slike små metallkapper til perler fra Kuttut, festet med brads. Ikke så lett å se.
Metallpynten og perlen på sidene er fra Kort & Godt.
Da er det på tide å åpne esken:
Innsiden er også kledd med mønsterarket Grace fra 3ndypapir!!
Stempler fra Stempelglede.
Og det er plass til 6 go'biter!!
Så hva er egentlig nytt her?.... 
Vel ikke så mye enda men det artige er at boksen/esken kan utvides!!
 Voila!!!
Da blir det litt lettere å få tak i gobitene også ;)

***
Jeg tar med boksen på disse utfordringene:

Åååh det er godt å være tilbake på hobbyrommet ;)
Tusen takk for besøket.
I kveld skal jeg på bloggrunde å få med meg hva dere har laget siste uken :0)
Klemmer, Wenche :0)

51 kommentarer:

Gry-Beate sa...

Fy søren Wenche, denne var rå lekker!! Nydelige ark du har brukt, de må jeg nok skaffe meg etterhvert! Høres ut som at du har hatt det som en dronning i Riga. Jeg teller ned til Usa turen, og der vet jeg det er scrappesaker å få kjøpt!!!!!

;0)Gry-Beate

Yvonne sa...

Guriland Wenche! Nyyyydelig!!! Gleder meg masse til tutorial kommer!
Høres ut som du hadde en herlig tur gitt! Synd det ikke ble mer scrappesaker da. Akkurat det samme skjedde med meg i Manchester, èn eneste bonefolder var det jeg kom hjem med! Synd og skam!
Ha en super kveld!
Klem

Anonym sa...

Kjempelekker den ble :-) Og ja gleder meg til neste gang det blir tur og Hot Stone Massage :-) og shopping i vant stil :-)
Klem
Inger

Veronique sa...

WOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOW!!!!!!! For en lekker eske du har laget :)

Gleder meg til å se tutorialen ;)

Ha en fin kveld!!!

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekker eske!! Nyyydelige mønster ark..og nyyydelig pyntet!!
Du lager utrolig mye fint Wenche!!!
Høres ut som en herlig Riga tur:-)

Ha en fin og kreativ uke! Klem Laila.

Heidi sa...

Åå denne var bare sååå nydelig!
Lekre mønster ark også:)
Ha en fin kveld, klem:)

Anonym sa...

Så flott denne var, nydelig farger og dekor:) KJEMPEFIN!
Jeg ordnet en slik en før jul, men må si at din er myyyye finere enn min ble:)
Men blir nok å lage den flere ganger;)
Høres så deilig ut med den turen din, deilig å sitte igjen med en slik god opplevelse.)
Klem Lill

unni's scrappeboble sa...

Fy fabian kor lekkert :D :D Fantastisk :D

Gro sa...

Himmel og hav, noe så nyyyyydelig!
Venter spent på en tutorial... :-)
Rålekker....

Klem, Gro

Gro sa...

Hei, hei og takk for sist. Veldig koselig.
Denne boksen var bare lekker, og en tutorial ser jeg virkelig fram til.
Klem :o)

Irene sa...

Hei Wenche!! Denne var helt utrolig nydelig!!! Papiret er nydelig det også!! Klem :)

mettepip sa...

Hei, hei og velkommen tilbake!
Høres ut som dere har hatt noen herlige dager!
Denne esken var rålekker Wenche! Gleder meg til tutorialen. Og så lekre ark da gitt, må nok ha et par av hver av dem - minst ;)
Skal du på MH til søndag?
klem fra
Mette

Bente sa...

Oi så vakkert den esken var - nydelig laget!!
Klem, Bente

scrapsylz sa...

this look wonderful and the new sweetheart papers are beautiful. Can't wait to get them in the Netherlands!
A tutorial would be appreciated!
TFS.
Love,
Sylvia

Mea sa...

Flott eske! :)

Ha en fin dag.

Nina Macaulay sa...

Hot Stone massage er bare deilig! en av mine favoriter også :O)
Velkomen hjem til snø, snø og mere snø! hærlig :OD

For en NYDELIG eske du har laget, super fine mønster ark og veldig pent pyntet. Så kult at den udvidder seg! Helt rått Wenche, flink du er :O)

Klem Nina x

snødronningen sa...

wow,bøyer meg i støvet,du er råååååå dyktig,utrolig flott eske,gleder meg virkelig til tutorialen,klemmer hege

Therese sa...

Herlighet, noe så utrolig flott da! Bare helt, helt lekker! Gleder meg til oppskriften! Klem :)

RitaK sa...

Kjempelekker, og så artig fasong :-) Gleder meg til tutorial så jeg også kan prøve...

Jeanette Torvmark Tinholt sa...

WOW, så utrolig flott :-)
Du er kjempe flink!
Og du har helt rett, nydelig papir:-)

Gleder meg til tutorial.

Klem, Jeanette

Jeanette ♥ sa...

Ååå, denna var gørrlekker!!

Hakke annet ord jeg ;o)

Imorra er hele dagen avsatt til å lage no valentin-greier.
Et kort til kjæresten og så skal jeg lage en hjerteboks til mamma som takk for all hjelp jeg har fått den siste tia <3

Kos deg på hobbyrommet, gleder meg til å se ditt neste innlegg.

Klem

Mette sa...

Denne falt jeg helt for..kjempelekker!! Sååå nydelig pynet og herlige mønsterark...Gleder meg til tutorialen kommer:)

Ha en fin dag:)

Klem Mette

Stempelhexe sa...

Wunderbar romantisch ist die Schachtel wieder geworden, ein traum.

LG
Ulla

Marianne sa...

Nei nå må jeg le...var hos Maya forrige helg, og hun hadde spart på denne esken som det hadde vært pommes frites oppi. Jeg lurte på om det var jeg eller Maya som kom til å lage den først, men så ble det jammen deg! Og så himmelsk nydelig den ble!!! Et megaWOOOW fra meg!!!! Jeg gleder meg til tutorial, så slipper jeg å tenke selv,hihi. Og 3ndy papirene er på vei til meg med posten..maaaange...De er nok årets vinnere tror jeg, rålekre!!!
Masse klemmer fra Marianne:)

Papirdilla sa...

OMG!!! Denne var rålekker! Så stilig bretting! Og de nye
3ndyarkene er virkelig flotte. Du har pyntet esken så nydelig også:)Dette var virkelig en innertier!!
Klem,
Hanne

Uschi sa...

Ein richtiges Kunstwerk ist diese wunderschöne Box!

Liebe Grüße
Uschi

Pia sa...

kæmpe lækkert kort/æske så nydeligt med pynt og flot gennemført
Lækre papirer. Har du et link til tutorialen?
knus Pia

June sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar inne hos meg! Setter pris på det:-)
Nydelige papirer og kjempefin eske du har laget. Liker også veldig godt hvordan du har pyntet esken!
Klem fra June

Gerdie sa...

Absolutely adorable!!!!!

Randi Th. sa...

Helt nydelig!!!
-klem

Bodil sa...

Så nyyyydelig eske.
ha en fin dag, klem :)

Kari sa...

Så fint at du har hatt en bra tur. Og den blonden du fikk kjøpt var rålekker! Kan tenke meg du koste deg med massasjen og alt ja. :)

Denne boksen var utrolig nydelig, helt fantastisk lekkert pyntet og så artig at den kan brettes ut slik! Denne skal jeg helt klart lifte en gang! Gleder meg til du legger ut tutorial på denne!

Ha en super dag!
Klem Kari

Lene Aase sa...

Hei vennen:)
Så kjekt at du har hatt en super tur, høres veldig deilig ut med masasje hver kveld!
WOW, for en rålekker eske du har laget:)
Glder meg til å prøve meg på den!
Ha en super Onsdag:)
Klemmer:)

Sissel sa...

Åhhh så flott eske, kjempefin og nydelig pyntet. Mønsterarkene var også rålekre, vet hva som skal kjøpes neste gang.
Takk for gode råd:))
Klem Sissel

Madeleine sa...

Denne er bare helt rå! Gleder meg til tutorial, du er så flink!! Og det begynner å bli dyrt å titte i bloggen din, for ønskelisten min blir alltid lengre etter et besøk her, og nå er selvfølgelig de nye 3ndy papirene på der også :P

Mandelhjärta sa...

Fantastisk flott! :)

Guro sa...

Vakkert!!! Denne var utrolig lekker, og så masse nydelige sarte detaljer.
Må bare slenge meg på lovprisningene over, og er enig i alt; helt utrolig denne.
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

Trine sa...

Å den var lekker... for en flott eske:) Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania:)

Tesa/Therese sa...

Superflott, verkligen:) Denna tutorial vill jag ha.
Klem Tesa

Mim... sa...

Aj Aj skit och karamba den asken var ju bara helt underbart flott. Så den vill jag lära mig att göra, ser fram emot beskrivningen.
Ha en bra...

Inger Marie sa...

Wow Wenche så utrolig lekker :))
Masse lekre detaljer:0)
God klem fra Inger Marie

Scrappellen sa...

Fyy filler'n ..dette var bare helt kjempelekker♥!! Så delikat, nydelige farger (som alt annet du lager;D), Vakre papirer og utrolig nyyydelig pyntet♥!! Gleder meg masse til du kommer med tutorial til denne vakre boksen, Wenche..så jeg liker bedre at du holder deg hjemme, enn å fare rundt m såre ben i disse østblokklandene,hehee!!

Nå er det lenge siden jeg har fått kommentert, men ikke lenge siden jeg var "hos deg", for det er jeg støtt og stadig, for å nyyte, og hente inspirasjon♥!:)
Ønsker deg en superduper dag!:)
Go'klem, Ellen

Hege-Annie Simonsen sa...

Wow, så flott og lekkert!!!
Tutorial? Jaa, takk! :D Stilig boks/eske!

God helg!
Klem, Hege

Nelle sa...

Som alla dina kreationer är denna också helt underbar!!!
Tack för att du deltar hos Kort o Mania!

Lindsey sa...

How beautiful! I love the flowers and the papers are gorgeous!
Thanks for joining us at Sweet Stampin this week x

Listaa sa...

Gosj så lekker eske. Gleder meg til tutorial.....denne må bare testes ut. Digger brettekort og bokser.

Unknown sa...

Stunning box, very elegant. I look forward to your tutorial. Thanks for sharing. Suzanne x

Linda S. L sa...

aaaaaah vakkert vakkert!! :D
takk for at du deltar hos kort o mania!
klem fra linda s l

Unknown sa...

What a beautiful box. It's looking great. I'm looking forward to your tutorial.

greetings, Claudia

Sasha sa...

Gorgeous box!! This box opens like the Boxerchips.

Anonym sa...

Åhh, vilken underbar ask, du är för himla duktig och proffsig!
Ser fram emot en tutorial, även om jag aldrig kan få mina alster så läckra som dina.
mvh Eva i Kalmar

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...