fredag 11. februar 2011

En bok til...... :)

Først av alt må jeg bare få si tusen takk for alle de flotte tilbakemeldingene jeg fikk for boksen/ esken i forrige innlegg!! Det setter jeg så stor pris på. En mal/tutorial håper jeg kommer på plass i løpet av neste uke :)

Så hadde jeg nok en bokbestilling til en golfglad mann som har bursdag snart. 
Og da ble det en bok med samme motiv som sist.
Det går i brunt når jeg lager disse bøkene...men håper snart å få laget en litt mer lys og romantisk utgave.
Motivet er denne gangen delt opp i 9 biter.
Boksidene er laget av 200gr akvarellpapir og omslaget er brun bazill.
Panelene av mørk brun bazill. De har fått en runde med embossing folderen Mesh fra Cuttlebug for å få et skinnpreg og symaskinen har fått luftet seg igjen :0)
Charms fra Kuttut festet med en metallknappbrad fra Panduro.
Metallhjørner fra Korthobby og snufs...nå er jeg snart tom 
og leter febrilsk etter steder de er å få bestilt.

Fancy Tag fra Spellbinder er delt opp i 2 og fått 2 runder med embossing fra Ranger. 
Først Copper og så litt Distress Powder - Vintage Photo.
Litt pynt på bokryggen fra Kort & Godt.
På innsiden har jeg brukt mønsterark fra JB. Og brunt heklet bånd fra Kremmerhuset.
Teksten er fra North Star Stamps og i kantene ehar jeg brukt stempel fra Stempelglede.
Hjemmelaget tag som fungerer som skrivefelt. Her er båndet fra Kreativ Hobby og den er festet med stiftemaskin.
Baksiden med mitt stempel.


Tusen takk for at du besøker bloggen min!!
Ønsker dere en fantastisk helg!

Klemmer, Wenche :0)

43 kommentarer:

Rach sa...

this is stunning a beautiful creation.xx

Anonym sa...

Utrolig flott, ser jo ut som en ordentlig bok i skinn:)
Veldig fint med motivet oppdelt i ruter:)
God helg ønskes deg.)
Klem Lill

Bente sa...

Oi fantastisk gjennomført lekkert!!
Klem, Bente

Mona Opland sa...

Hei Wenche
Så du ønsket deg sånne metallhjørner. Hvis du ikke har noe i mot å bestille fra utlandet, har de noen ulike metallhjørner her i denne butikken (som jeg bruker mye, men til patchworkstoffer)

http://www.hancockfabrics.com/emailfriend.htm?productId=82444103
Det er direktelink til siden jeg fant de metallhjørnene, men ta deg tid til å se gjennom alt de har. Sykt mye fint der altså! :-)
Holder du bestillingen under 200 kr, blir det ingen moms eller toll i Norge på det.

Mona Opland sa...

Beklager, linken ble feil ovenfor. Dette er den riktige!
http://www.hancockfabrics.com/Corner-Brads-12-Pkg-Embellishments_stcVVproductId82444103VVcatId539827VVviewprod.htm

Pirkkis sa...

Så vacker ♥♥♥

RitaK sa...

RÅLEKKER :-)))

unni's scrappeboble sa...

Herlighet for ei gjennomført skikkelig nyyyyyyydelig bok du har laget, fantastisk :D

jannek sa...

Så nydelig denne var:)Den er bare helt fantastisk.

Mette sa...

Denne var skikkelig flott Wenche!!! Så gjennomført og lekker og et nydelig design. Ser faktisk ut som en gammel skinnbok! Du er superflink:))

Gleder meg til det kommer en romantisk utgave ;)

Ønsker deg ei riktig god helg:)

Klem Mette

Kari sa...

Vet du, jeg gir meg ende over av makaløs beundring hver gang du lager noe. Dette her er bare perfekt laget. Elsker motivet du har delt opp, skinnpreget på bazzill'en, metallpynten og alt annet! ♥

Om jeg skulle være så heldig å treffe deg på et stortreff en gang så kommer jeg til å sette meg ned i nærheten så jeg får studert måten du jobber på! ;-)

Ha en super helg!
Klem Kari

Linda sa...

Så himla läckert! Du är så kreativ!
Kram Linda

Elly sa...

OOH my... this is such a stunning creation. It's gorgeous!!!!!!!!!!!

hugs, Elly

Therese sa...

Fantastisk flott...ser jo ut som en ekte bok jo. Utrolig stilig med den embossinga altså. Skikkelig lekkert utført. Noen blir nok strålende fornøyd nå. Klem :)

Yvonne sa...

Okei, jeg tar tilbake det jeg skrev om den forrige boka, DETTE er den fineste bokeske jeg har sett!!! Snakk om stilig! Er imponert over tålmodigheten du må ha for å lage disse. Det hadde IKKE jeg ihvertfall...
Håper du får en superduper helg, med eller uten snøstorm!
Klem

Mutte sa...

Hvor er det en fantastisk flot og gennemført bog du har lavet. Der er bare så mange skønne detaljer. God weekend

Heidi sa...

Du er bare helt rå Wenche!
Aldeles nydelig arbeid dette:) Så lekker bokeske. Liker alt her!
Heldig den som får denne:)
God helg, klem:)

Nancy Wethington sa...

Gorgeous! Thanks for joining the Simon Says Stamp & Show challenge blog.

Inger-g sa...

Wow - så utrolig lekker! Nå får jeg skikkelig lyst til å prøve meg på en sånn jeg også. Takk for inspirasjonen! :-)

andrea sa...

Stunning project,beautiful detail thankyou for joining us at fab'n'funky
andrea

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert!! Ser ut som en skinnbok..utrolig stilig!! Nydelige gjennomført fra innerst til ytterst..som alltid:-)
Ha en fin helg! Klem Laila.

Mim... sa...

Men hur underbar var denna då?? Superläcker.
Ha det bra.....

Trine sa...

Åhh, for en NYDELIG bok du har laget!

Lene Aase sa...

WOW, vennen!!! Blir alltid like imponeret når eg besøker bloggen din, dette ser ut som en helt ekte bok!
Utolig lekkert med oppdelt motiv og så mange flotte detaljer her:)
Ha en finfi helg og håper du ikke blåser bort;)
Klemmer:)

Irene sa...

"Oh holy smokes" som en venninne i Florida alltid sier når hun blir målløs.... Jeg er stum av beundring!! Helgeklem fra Irene

Clare Brown sa...

wow its gorgeous,goodluck at abc challenges this week.

Mea sa...

Fantastisk! Ser ut som skinn. :)

Ha en fin dag.

Miss StampAlot sa...

Utrolig vakker bok, men di utroligste detaljer. Du er virkelig en stor inspirasjonskilde !

likte den kartongen, den så ut som skinn..

Ha en fortsatt god helg.

Trine sa...

Wooow, for en lekker bokeske:)
Takk for at du deltar på Kort O Mania si utfordring:)

Victoria sa...

wow this is a stunnign piece of work - thank you so much for joining us this week on ABC

Vicky x

Unknown sa...

oj,oj,oj!! Vilken vacker bok!!! Helt bedårande!
Tack för att du är med i The ABC Challenge denna vecka!
/Sari

Cathrines-creative sa...

Denne var skikkelig stilig altså:-) og boksen under var utrolig stilig også. Gleder m til d har fått ferdig en tutorial:-) Ha en fiiiin helg

Papirdilla sa...

Ååå, denne er jo bare noe av det råeste jeg har sett!! Så utrolig lekker:)) WOW....
Klem,
Hanne

Nelle sa...

Så snyggt!!!

Grethe sa...

WOW!! Dette er av det mest forseggjort og fantastiske jeg har sett på lenge! Så lekker! Bøyer meg i støvet...

Tusen takk for bidraget til Scrappekammeret sin bursdagsutfordring!

Nancy sa...

This is beautiful!!
Thank you for joining us at the Simon Says Stamp & Show Challenge!

Sarah Gough sa...

Thanks for playing along at Our Creative Corner!

Sharon sa...

What a fabulous project.
Thanks for joining us at Fab 'n' Funky this time, hope to see you again for the next challenge.
Sharon x

Rebecca Ednie sa...

Absolutely gorgeous! I wish I could read the text to learn how you did it! Thanks for playing the OCC challenge the week. Be sure to play again!

Jane sa...

WOW! this is absolutely incredible! thanks for joining us at Simon Says Stamp! hugs, Jane x

Guro sa...

Wow du er rå på denne bokbretten! Lekkert og stilig :-) Kjempefin effekt med alle delene du har delt motivet i og papirene dine er bare så lekre; bidrar virkelig til bok effekten.
Tusen takk for nok et flott bidrag hos Kort O Mania

Anette sa...

WOW sååå lekkert!! Utrolig flott! Har ikke ord! Gleder meg til tutorialen kommer ;)
Tusen takk for at du deltar på bursdagsutfordringen vår på Scrappekammeret!
--klem--

Angelica sa...

Helt underbart vacker!!!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...