fredag 18. februar 2011

DT Sukkersøtt #113 - blonder, blomster og perler!

Herlige fredag er her igjen, og vi har hele helgen foran oss til kreative krumspring ;)
Det er også tid for en ny utfordring hos
Sukkersött!!
Denne uken er vi sååå heldige som har fått
Stempelglede som sponsor!!!!
Og dere bare MÅ være med denne gangen,
for premien er helt svimlende bra!!!
2 hele stempelplater......
Wooohooo!!
Ta en titt innom Sukkersött og se hvilke stempelplater vinneren kan få med seg.
Og denne gangen vil vi gjerne at dere skal leke dere med:
Blonder, blomster og perler!!!
Kan det blir bedre?? Neppe :)
Mitt DT bidrag denne gangen er et veggbilde i str 15*15cm.
Mitt første veggbilde og det var utrolig gøy å lage.
Så kanskje dette er det lille dyttet jeg trenger for å lage 2 kalendere..
...ja, for det er vel ikke for sent ennå, hihi :)
Jeg har brukt hjertestempel fra Stempelglede og tekst fra North Star Stamps.
Ramme av bølgepapp som jeg har malt over to ganger med gesso, sprayet med Glimmermist - Marshmallow og svertet litt med Distress Inkpad - Walnut Stain og Versa Color - Copper.
Metallhjørne fra Korthobby som jeg farget med Adirondack alkohol blekk - Ginger.
Swirl stanset med Magnolia dies og farget med Distress Inkpad - Vintage Photo og sprayet med Glimmermist - Coffee Shop.
Brun strikkblonde kjøpt i Riga.
Hjertemotivet er stemplet opp 2 ganger. En gang med Archival Ink - Coffee. Det andre hjertet er stemplet med Distress Inkpad - Victorian Velvet og sprayet med Glimmermist - Marshmallow (Synes ikke så godt på bilde). Klippet ut hjertet og begge motivene er festet med 3D puter. 
Halvperler fra Kort & Godt.
Notearket i bakgrunnen er fra et tykt hefte med orkesternoter av Igor Strawinsky til Petroushka. 
Revet i kantene og krøllet det - rene hærverket :0|
Blomster fra Kort & Godt bortsett fra den store tette lyserosa rosen..den har jeg fått av Maria :)
Perlestøvbærere kjøpt i Riga.

Alt sammen er montert på et lerret, 15*15cm, fra Søstrene Grene.
Har også brukt Fancy Tag die fra Spellbinder.
Diverse sommerfugler stanset med MS puncher.
Rosa halvperler fra Panduro.
Hamptau  til oppheng er kjøpt på Minnehjørnet.
♥♥♥

Veggbildet passer til følgende utfordringer:
Nordsalten Hobbyklubb #24 - Vintage with a hint of Pink
Truly Scumptious #51 - Swirls and Pearls
The Stamp Man #16 - Hearts theme
Bunny Zoe's Craft #9 - Spring - Flowers everywhere
A spoon full of sugar #139 - Anything but a card
The Creative Cottage #33 - Fabulous florals
Our Creative Corner - Cut it Out  (the pink heart)
Paper Sundae#56 - Pick your Sundae topping. (Flowers, Lace, Distressing and Pink)
C.R.A.F.T. Challenge #90 - Not a Card

Det var alt for denne gangen og jeg håper dere vil ta dere en tur innom
de andre DT jentene for mer inspirasjon.
***
Jeg er snart klart med en tutorial på den nye esken/boksen jeg lagde forrige uke!!
***
Tusen hjertelig takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen :)
Det varmer ♥
Klemmer, Wenche :0)

35 kommentarer:

Yvonne sa...

Smellvakkert veggbilde Wenche! Og kalender ja, det hadde jeg helt glemt at jeg skal lage og... Takk for påminnelsen!
Veldig lurt å montere det på lerret, det skal jeg huske på, jeg har jo en gullion lerretter etter juleshoppingen min på Grene :)
Ha en superduper helg!
Klem

Nancy sa...

Dette er så vakkert, Wenche:O) Jeg klarte ikke plukke bare et av bildene:OI Så mange lekre detaljer, nydelig design. Lekkert med blomstene, søtt med perlene rundt hjertet, vakkert!!!
Jeg må bli flinkere til å tenke utenfor kort, det er jo så mye "nyttig" en kan lage i stedenfor:)))
Ha ei deilig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

KayBeScraps sa...

wow.. sooo amazing.. looks fantastic.. ♥
Hugs, Katrin

Veronique sa...

Det var kjempe lekkert :)


Ha en fin fredag!!!

Cathrines-creative sa...

Utrolig lekkert

Marianne sa...

Åhh, guriland hva du kan Wenche! Dette var svimlende vakkert!!!!
Og for en premie hos Sukkersøtt denne gangen. Jeg har jo disse platene, men..... Tror jeg må svinge meg allikevel, med blomster, perler og blonder:) det er jo en drøm av en utfordring spør du meg:)
Ha en flott helg!
Masse klemmer fra Marianne:)

Lene Aase sa...

Dette veggbildet er rålekkert vennen!!!
Nydelig med perlene rundt hjertet:)
Ha en finfin helg vennen!
Klemmer:)

bestevenn sa...

Så vakkert dette veggbildet er. Nydelige detaljer, lekkert med hjertene.

Anonym sa...

Helt vanvittig vakkert!
Så mye spennende å oppdage i dette bildet, et lite skattekammer :)
Ha en god helg!
Klem Lill

WencheP sa...

Helt vanvittig lekkert! Nydelige detaljer og utrolig lekkert dekorert! Tusen takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-Wenche

Camilla sa...

Hei Wenche.

For et nyyydelig veggbilde!!! Blir helt målløs av alt det vakre du lager. Takk for kreativ inspirasjon :-)

Klem Camilla

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert Wenche!!
Nyyydelig veggbilde!!!

God helg! Klem Laila.

Bodil sa...

Så nydelig veggbilde :)
ha en fin helg, klem :)

Kristin sa...

This is really lovely! I love the texture and the multiple layers. Thanks for playing along with us at the OCC this week!

Christina sa...

Wowww this is in one word STUNNING! Such great work! Love it!!
Hugs Kristel

Marianne H sa...

Så flott, dette blir det stas å ha på veggen.
Ha en fin helg :-D

Wendy J. sa...

Wenche, this is beautiful. I love all the pearls and flowers especially. Thank you for sharing your talents with us this week at Our Creative Corner.

lisa sa...

This is so pretty. I love all the pearls and your flowers are gorgeous.
thanks so much for sharing it with us at The Stampman.
Hugs Lisax

Marianne-db sa...

Dette er bare så utrulig nydelig vakkert! Heldig den som får dette på veggen!! Så utrulig mange nydelige detaljer, Wenche!
Ønsker deg en kreativ helg!

Sissel sa...

Så utrolig lekkert veggbilde, nydelig pyntet.
Vil veldig gjerne vinne de nydelige stempelplatene, men sliter ikke akkurat med vinnerlykke.
Klem Sissel

Heidi sa...

Aldeles nydelig Wenche!
Liker alt her:)
Ha en flott helg, klem:)

Gro sa...

Skikkelig lekkert veggbilde. Jeg har også endelig fått meg en av disse platene - den med fuglen og blomstene.
Du kan da fint lage kalendere nå.
Ha en flott helg. Klem :o)

Suzie McFloozy sa...

How absolutely darling ! I just adore this project - thanks so much for sharing it x
Thanks for joining in with us at the creative cottage challenge blog x
((hugs)) Suzie xoxo

Sharon Wheet sa...

this is soo pretty. i love the vintage look and all the little touches: pearls, glitter, distress edges and the lace around as matts. what a clever idea!
thank you for playing along in our challenge @ OCC.

mettepip sa...

Nydelig veggbilde Wenche! Er jo så lekre stemplene fra Stempelglede, og jeg har de nesten med på hvert eneste prosjekt jeg lager;)
Du har pyntet så lekkert! Nydelig med perlene rundt hjertet!
Ha en fin helg!
klem fra
Mette

Anne sa...

Stunning creation, thanks for playing along with Creative Cottage and good luck
Anne x

Sarah Gough sa...

This is beautiful! Thanks for playing along at Our Creative Corner, we love seeing your work!

Anna W sa...

Hejsan!
Jag tittar in på din blogg ibland och jag tycker att du göra SÅÅÅ FINA kort. Ville bara säga det.
Kram Anna

Irene sa...

WOW... noe så lekkert!! Wenche du er en inspirasjon!!! Klem fra Irene

Nina Macaulay sa...

Nydelig! alt sammen!

Anne Bente sa...

wawww total flot og romantisk kort

10000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring

Shana sa...

Wenche this is beautiful! Love the feel! Thank you for joining us at Paper Sundaes - we hope to see you again this week!

Papirskreppa sa...

Kan nesten ikke se meg mett på dette :) Veldig fint. Takk for at du deltar hos NSHK.

Paddington fan sa...

Wow, this is such a pretty project! Thanks for playing at CRAFT this week and good luck in the draw, love Jacky x

Unknown sa...

This is stunning! Fabulous techniques x thanks for playing along with the Stamp Man challenge x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...