onsdag 17. november 2010

En "bok" til jul!

Da har jeg laget "bok" nr.2. 
Den har vært delvis ferdig en stund, men har ikke  fått bestemt meg før nå for hvordan den skulle pyntes.
Det ble en bok i bruntoner og for første gang har jeg brukt en fjær.
Det ble noen bilder og her kommer de på løpende bånd:
Dette motivet fant jeg på internett.
Enkel innside med preget kremfarget papir,
sydd på maskin med mørk brun tråd og bånd på kanten av "boksidene"
Denne er litt mindre enn den forrige jeg lagde så her er det ikke plass til Ferrero Rocher.
Finner nok på noe annet godt :)
 Lot ryggen være nøytral.
Personlig stempel på baksiden av/ under boka.

Denne boken passer til disse utfordringene:
Kort o Mania #28 - Pynt 3 sider (Enkelt pyntet på innsiden og baksiden - håper det godkjennes:))


Til denne boken har jeg brukt akvarellpapir som base og til boksidene.
Mørk brun bazill som er embosset med folderen Mesh og sydd på maskin
Akvarellpapiret er svertet med Vintage Photo og Walnut Stain.
Håndlaget preget papir på innsiden som foring og sydd med maskin
Har fått brukt min nye MS punch (kant/hjørne) og snøfnugg punch.
Tekst fra North Star Stamps.
Diverse pynt og glitterlim (platinum - min favoritt)

Tutorial på boken kommer snart :)

Ha en fortsatt strålende uke alle sammen!!
Klemmer fra Wenche :0)

44 kommentarer:

Trine sa...

Virkelig lekker:)

Anonym sa...

Skikkelig nydelig :o)

Camilla sa...

Rett og slett helt fantastisk!! Gleder meg til tutorial kommer, for dette må prøves:)
Klem, Camilla

Crystal sa...

Wow, love the vintage look, very beautiful! Thanks for playing along with us at Paper Sundaes this week :)

Bodil sa...

Så nydelig eske/bok, nydelig pyntet og så koselig julemotiv :)
klem :)

RitaK sa...

Rålekker :-)

Karin Dahl sa...

Utrolig delikat bok du har laget. Et utrlolig nydelig motiv, flott pyntet i fine farger, som gir masse stemning til boken:)
Har selv laget en slik bok på min egen mal. Kommer til å titte innom her igjen å se om din mal er lik som den jeg hadde i hodet, da jeg laget min. Kan ikke legge ut boken enda, da det er en venninne som skal få den i bursdagsgave på lørdag. Men på søndag, da skal den ut i bloggen:)
Ønsker deg en flott torsdag!
Clemzy Karin D

Gloria Stengel sa...

This is such an amazing vintage piece! I am in love with it. Your work is stunning. Thanks for playing at Paper Sundaes this week!

Christina sa...

Woww this is really stunning Wenche!!
Hugs Kristel

WencheP sa...

WOW! Denne ble helt fantastisk! Nydelig pyntet og i det hele tatt en fantastisk kreasjon. Takk for at du deltar hos NordSalten Hobbyklubb.

-DT Wenche

Kari sa...

Nå ble jeg målløs, noe så nyyydelig. Du er utrolig flink!

Heidi sa...

Wow Wenche, dette var lekkert!
Liker fargene du har brukt her. Nydelig:)
Gleder meg til tutorialen kommer, for jeg har lyst til å prøve meg på en slik en jeg også.
Ha en fin dag, klem:)

Gunn`s Kort sa...

WOW! Så vakkert!! Likte alt jeg så:)

Marianne H sa...

Helt utrolig flott!!
det gitteret bak på forsiden gjorde seg bare så godt. Ha en finfin weekend :-D

Lene Aase sa...

WOW, Wenche!!! Så utrolig lekker den ble, nydelig med bruntoner:)
Likte fjæren, tror eg må bruke en fjær på noe eg også;)
Klemmer:)

Heidi sa...

Wow, denne var rett og slett nydelig!!
Lekre farger og vakkert pyntet:))
KJEMPEFLOTT!!

Ha en fin dag!
klem fra Heidi:)

Nina Macaulay sa...

Oi oi oi wenche!!
Dette var utrolig flott!
RÅTT FLOTT! :OD
Nydelig pyntet, og din første fjær satt helt perfekt på den, jeg tipper at vi ser mere fjær framover?? :OD

Klem Nina x

Mary sa...

Rålekker er det rette ordet.
Så den "holderen" du hadde lagd til julekort,fy søren noe så flott har eg ikke sett på lenge
klem:))

Anne sa...

Wow, så nyydelig den var! :D
Utroolig lekkert pyntet og stilen er gjennomført og ryddig. :)

Anne Bente sa...

wawww total flot, og de bøger kan jo bruges til så meget.

100000 tak for at du deltager på NSHK og vintageudfordring.

debby4000 sa...

Oh this is stunning.
luv
debby

Meretekj sa...

Noe så lekkert...
Denne kortboka var nydelig!
Takk for at du deltar hos Vintageutfordring.
Klem fra Meretekj

Miss StampAlot sa...

Så gøy denne var, kjempefin.. Tusen takk for at du deltar på NSHK`S utfordring.

Hilsen Marielle J.

Karina sa...

Lovely work you made, Wenche. Love its Vintage style. Thank you so much for joining us at Paper Sundaes this week. Hope to see you again.
Karina

Anonym sa...

Oioioi!!! Noe så nyyyydelig da! Fantastisk, Wenche!!

Har foressten en liten candy gående i bloggen min, if you're interested! ;o)

God helg!
Klemmer Ida:o)

Nina sa...

Lekker julebok du har laget. Gjorde seg godt med fjær som pynt på denne. Stilig bord du har brukt rundt motivet. Ha en fin lørdagskveld. Klem

Pinklady 68 sa...

Wow, så lekkert Wenche!! Alt perfekt sammen i skjønn harmoni:-)

Ha en fin helg! Klem Laila.

Cathrine sa...

Åååhh! Denne tok pusten fra meg! SÅ fin, hvor flink du er!

Jenny sa...

This is a stunning project. I love everything about it.
Thanks for joining EAC.
Jenny

Marianne sa...

Lekker bok med masse flotte detaljer!
Takk for at du deltar i utfordringen vår hos Nordsalten Hobbyklubb - lykke til!
God søndagskveld til deg!
♥ Marianne

Dorthe/Dob sa...

Wauw, hvor er den bare gennemført og meget smuk.
Der er så mange smukke detaljer..

Tak for din deltagelse ved Vintage Udfordringen.

Nina Macaulay sa...

Wow Wenche, jeg måtte bare innom for å se boken din en gang til! for femte gang! hehe, den er jo bare så rå lekkert!!
Utrloig flott utført vennen.

Klem Nina x

Linda S. L sa...

åååå så sinnsykt lekkert!! nyyydelige vintage farger, og det gjør så mye med en fjær på :D
takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania :D
klem fra linda s l

Guro sa...

Fantastisk Wenche!!! En lekker "bok" i turolig nydelige farger! Gjennomført og sjeldent vakker. Minner meg om barndommens eventyr :D
Tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania.
Klem Guro

Tina46 Kreativblog sa...

wow beautiful work!! I love it. thanks for joining in our challenge.
hugs tina46
eac-team

Nelle sa...

Wow, verkligen urläcker!!!
Tack för att du deltar hos Kort o Mania, kram DT-Nelle

oheidia sa...

Helt fantastisk flott bok! Lekkert resultat og flott på både forsiden og insiden og baksiden! Finnes det en tutorial for å lage en slik bok????

Takk for at du deltar på vår utfordring hos kort o mania!
Klem fra Heidi :=)

Jeanette sa...

Nydelig bokeske du har laget! så fint dekorert! Tusen takk for ditt bidrag hos Kort o Mania. Klem.

Camilla sa...

Wow, så utrolig nydelig denne er!!
Takk for at du deltar hos AS!
:D

Linda S. L sa...

Heia!
tusen takk for din deltagelse hos vintage udfordring også! :D
klem fra linda s .l

Mea sa...

Absolutt nydelig!

Legger meg til som følger fordi her var det mye spennende. :)

Ha en fin dag.

Rosemarie sa...

UNDERBAR!!!!

Anonym sa...

woow foe ei nydelig bok du har laget!! Er ein fryd å tiie innom bloggen din :)

Ha ein fin kveldog ei super helg

Klem Lise

Synnøve sa...

Hei Wenche ! Ser du har fått et "par" kommentarer fra før av :) men denne måtte jeg bare inn og skryte av jeg også!! Så fantastisk flink du er <3 Gratulerer så masse med velfortjent seier og tusen takk for inspirasjonen :))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...