onsdag 7. april 2010

Telys-kort til Kort o Mania #14

Et telys-kort .....ja, det må nok bli det navnet.
Etter litt blogging her og der fant jeg en tutorial på dette kortet som passer fint inn i Kort o Manias utfordring som skulle være å lage noe etter en tutorial/ mal. Du finner den jeg har benyttet her.
Vinduet er noe for langt på min da jeg bomma litt på lesinga når jeg målte, og så har jeg valgt min egen løsning for fyrstikkene.
Den syrlige limegrønne fargen ble helt feil på bildene, men sånn blir det noen ganger.
Fant ingen passende tekst til tag'en, men det løser seg :0)










































Denne var morsom og enkel å lage.


Takk for at du titter innom :0)
Klem Wenche

21 kommentarer:

Jorill sa...

Wowww så stilig!!! Denne tror jeg at jeg må prøve meg på. Heldig den som får dette kortet:)
Klem Jorill

Karin sa...

Kjempestilig Wenche!! Kortet ble virkelig flott (",)
Hilsen fra Karin

Therese sa...

Så stilig. Lekkert laget. Denne tror jeg at jeg må prøve meg på. :) Klem

Linda S. L sa...

Så utrolig morro å se noe totalt annerledes! Denne va knall flott!! :D
tusen takk for at du deltar på kort o mania sin utfordring!
klemmm fra Linda

Nancy sa...

Nei denne var stilig:O) Sååå lekkert, og for en fin gave:O) Tusen takk for inspirasjon og link!
Ha en trivelig torsdag.
Klemmer fra Nancy;O)

Jorunn sa...

Utrolig lekker!!! Så flott en gave. Likte det reine utseende, og fargen var helt nydelig.

Klem Jorunn

bestevenn sa...

Nydelig kort og flott bretteteknikk. Lekre ark og nydelig pyntet. Tusen takk for at du deltar på utfordringen til Kort o Mania.

mettepip sa...

Så flott telyskort Wenche, og takk for mal!
Så stilig det ble med stemplene!
Jeg er ikke så sikker på at jeg skal på messa. Har vært på en del treff i det siste, og trenger vel ingenting! Men en skal jo aldri si aldri;) Dere får kose dere masse, og så får du hilse Madeleine fra meg.
klem fra
Mette

Benedicte sa...

så stilig denne her var.
og så artigt med egen vri på fyrstikkene.
takk for at du deltar på Kort o mania
klem fra Benedicte

Pinklady 68 sa...

Skikkelig lekkert telys-kort, Wenche! Stilig brette teknikk..dette må jo bare prøves!
Takk for tipset og mal:-)

Ha en fin torsdag!
Klem Laila.

Aud Kirsten sa...

Wow, så stilig! Tusen takk for at du deltar på Kort O Mania´s utfordring:o)

Randi Th. sa...

Dette var jo bare kjempesmart! Flott var det også. Regner med mottakeren blir glad!
Ha en fin dag!
-klem-

Maya sa...

Dette var bare så lekkert!
Nydelige papirer, farger og detaljer og så gjennomført lekkert!!
Klemmer fra Maya :)

Gry-Beate sa...

Så nydelig, flink du er!!

;0)Gry-Beate

Anne Bente sa...

åh,,,, denne var bare herlig

10000 tak for at du deltager på Kort O manias udfordring.

Anonym sa...

Heisann!
Tusen takk for koslig komentar i bloggen min!

Åh, så stilig telys-kort! Lekkert!! Jeg legger meg selvfølgelig til som følger her!;o)

Ha en fortsatt super torsdag!
Klemmer Ida:o)

Beata Ewa sa...

Nydelig kort! stilig bretteteknikk!
Herlige farger sammen :-)

Nina sa...

Dette var lekkert, Wenche. Fin løsning du laget på fyrstikkene. Artig bretteteknikk. Kjempefin bruk av bånd og stempler.

Anne Lise sa...

Så stilig. Flotte farger og stempel. Dette skal eg prøve meg på eg og. Klem.

Madeleine sa...

Åååå! så stilig!!! Veldig morsomt med den lille fyrstikkesken! Jeg syns absolutt vi skal bytte ATC'er! Hvor mange? To mot to??

Jeanette sa...

Nyyydelig telyskort! :) tusen takk for at du deltar hos Kort O Mania. Klem.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...