mandag 5. april 2010

Sketch Saturday #97 og Gorjuss Girl

Hmm... nå trodde jeg at forrige innlegg ble mitt siste i påsken, men med sola som uteblir får jeg litt mer tid på hobbyrommet :0)
Ukens skisse hos Sketch Saturday var bare så flott at den måtte jeg være med på.
Her er min løsning på skissen med ei Gorjuss jente jeg fikk stemplet opp av Madeleine på Skitreffet:





















Jeg har brukt nydelig mønsterark fra Inkido og K&Company og brun bazill.
Stempel: Sugar Nellie - Gorjuss: Just A Girl
Malt med Distress Ink refillers.
Tekst fra Stempelglede
Bånd kjøpt på Minnehjørnet og i Riga.
Spellbinder.

Jeg har beholdt det "rent", da jeg synes papir, bånd og motiv er så fine i seg selv.

Tusen, tusen takk for alle hyggelige kommentarer :0D
Det setter jeg så pris på.

Klemmer fra Wenche ;)

12 kommentarer:

Tone sa...

Nydelig Wenche - den blonden var jo bare kjempe lekker!!!

Ha en fortsatt fin dag:)

Klem, Tone:)

Gro sa...

Helt enig med deg, det trenger ikke alltid være så mye stæsj. Jeg likte særlig den hvite blonden, den var skikkelig lekker.

Klem :o)

Nina sa...

He he;) Ja, det var det jeg syns du skrev ja;) at det forrige var det siste. Nydelig ble det. Rene og fine detaljer. Lekkert med de tre båndene.

mettepip sa...

Hei, hei - håper du har hatt en fin påske!
Dette var veldig delikat og lekkert. Nydelige farger.
Klem fra
Mette

Mette sa...

Så flott kort, herlig med blondene, de var delikate. Nydelig kortet under også, det motivet er bare sååå koselig:-)
Klem Mette

Jorunn sa...

Så delikat og lekkert kort! Nydelig med de duse fargene.

Klem Jorunn

Pinklady 68 sa...

Nydelig kort, Wenche! Delikat og flotte farger!

Klem Laila.

Mona sa...

Så flott kort! Skjønne blonder.. Trenger ikke mer pynt enn det.
Klem Mona :0)

Christy sa...

I love the different borders :)

Gry-Beate sa...

Så nydelig, kjempe flott dekorert!!! Flink du er til å male!!

;0)Gry-Beate

Stempeltiger sa...

Such a really amazing card Wenche!
I love the sweet image and the fab lace.
Hugs from Swantje

Kari sa...

♥ Så søtt! Det stempeltrykket er jo så flott i seg selv, men du er jammen en mester i å male også!

Har en liten oppmerksomhet til deg i bloggen min, om du titter innom.

Klem Kari

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...