søndag 18. april 2010

Shopping på Scraporama..... :0)

Ja...da fikk vi (Madeleine og jeg) luftet lommebøkene i dag også gitt???? :0)
Med friskt mot og handlelisten klar så var det bare å sette i gang.
Noen som tør å gjette om jeg holdt meg til listen?
.....Noen som sa Nei???....
Helt korrekt.... listen var jo bare et utgangspunkt eh...
Nå har jeg også noe "snacks" i vente bare flyene kan lette igjen.
Min venninne m/ familie er strandet i Scottland. 3 uker ble brått nærmere 4 uker.
Så der venter noen MS puncher, stempler og litt annet.
"Den som venter på noe godt, venter ikke forgjeves" :)
Men her er dagens fangst. Noen mønsterark ble det også, men de er ikke med på bildet.












Og nå skal lommeboken få hvile ZZZzzzzzzzz

Ønsker dere alle en kreativ uke!

Klem, klem :0)

8 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Masse nytt og lekkert stæsj, Wenche. Kost deg masse på messa idag:-)
Jeg hadde en alle tiders dag igår med treff og shopping. Budsjettet ble bare sprengt! Men, jeg måtte bare ha det jeg kjøpte:-)

Flott kort du hadde lagt inn i forrige innlegg.

Ha en fin kommende uke! Klem Laila.

Jorunn sa...

Ser det er flere enn meg som har gått litt bananas på Scraporama... Kanskje like godt det er ei beite til neste gang...
Kos deg med alt det nye, og gled deg med det som kommer når flytrafikken er åpen igjen:D
Klem Jorunn

Therese sa...

Er det ikke gøy med masse nytt "stæsj", får bare lyst til å kaste seg over et nytt prosjekt med engang og teste ut de nye tinga ;)
Skulle gjerne ha vært der, men har vært på sang seminar både i går og i dag. En som er veldig glad for det, er i hvertfall lommeboka mi. He, he! ;)

Yvonne sa...

Jeg ser at det var masse igjen på messa på søndag og ja.... Herlig shopping! Og så moro det blir når de andre sakene dukker opp da.
Ha en flott dag!
Klem

Randi Th. sa...

Dette så jo helt herlig ut......
Blir spennende å se hva du tryller frem med dette!

Ha en fin dag!

-klem-

Anne Lise sa...

Ser at lommeboka mi er glad for at ho ikkje var der. Så mykje spennande.
Her er link til dei sidene eg har funne vintage-bildene eg har skreve ut: http://www.art-e-zine.co.uk/vintageresources.html
Ha ein fin dag. Klem

Astrid sa...

Hei Wenche:-)

Det med den handlelista hørtes svært kjent ut ja;-))
Kos deg med alt stæsjet du:-))
Jeg gleder meg til september da jeg skal avgårde på messe!!

Ser du har fått den før men har lyst å gi den til deg likevel.....
Ligger en award til deg i bloggen min og du finner den her:

http://astridslillestempelverden.blogspot.com/2010/04/awards-og-god-paske.html

Ha en fin uke Wenche!

Klem fra Astrid

Mona sa...

Hei Wenche!
Ser ut som du har kost deg med shopping ja....
Mye kjekt du har fått med deg hjem!!
Kos deg :-D

Klem fra Mona :0)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...