mandag 5. april 2010

Nye Sarah Kay stempler.....

Heisann :0)
Det er mandag og siste fridag i påsken og her kommer påskens siste kort.
Dette har jeg laget til Sketchy Colors #18 som er en skisseutfordring.
Og jeg har brukt et av mine 3 nye Sarah Kay stempler---dååån, de er så herlige disse motivene. Og med alle de flotte detaljene så tok det meg litt tid å fargelegge, men det er bare kos.










































Jeg har brukt noen nye ark igjen fra Gudrun Loennecken  og Ladybug & Friends
Stempelmotiv av Sarah Kay...åhh smelt :0)
Tekst fra Stempelglede
Sommerfuglen fikk jeg stanset opp av Gudrun på Skitreffet
Spellbinder
Charms fra Kort & Godt
Halvperler fra Panduro
Hjemmeheklet blomst med en metall blomst fra Panduro.

Så må jeg sende min venninne Inger en stooooor takk og klem igjen for to av Sarah Kay stemplene hun kjøpte til meg når vi trålet Ski og Vinterbro på lørdag.

Da skal jeg nyte siste fridag....og jeg foretrekker solveggen i dag, men hvor er solen???

Klem Wenche :0)

9 kommentarer:

Gro sa...

Hei Wenche!
For et utrolig lekkert kort!
Jeg er helt enig i at de Sarah Kay stemplene er bare helt nydelig.... Men, du er jo så utrolig god til å fargelegge de, og da blir de ekstra fine.....
Skikkelig profft altså.....

Klem, Gro

Gro sa...

Dån og smelt - ja, det sier jeg og. Noe så søtt. Tror Sarah Kay må være noen av de vakreste motivene som finnes.

Klem :o)

Nina sa...

Åååå, for et lekkert kort. Og stempelet er nydelig. Imponerende så mye du har produsert i påsken.

Anonym sa...

Å så fint det ble!! Gleder meg til å se hvordan neste blir også ;-)
Nydelige farver og ikke minst den fine heklede rosen.. tror jeg så den da jeg var på besøk :o)

Klem fra Inger

Tone sa...

Nydelig kort Wenche - herlige farger - jeg har også "vært litt lilla" i det siste;)
Du er kjempe flink til å fargelegge også....!!!

Ønsker deg en super sistepåskefridag - her glimrer også solen med sitt fravær - men jeg trenger jo ikke sol for å sitte på hobbyrommet;)

Klem fra Tone:)

Therese sa...

Kjempe fint kort i nydelige farger. Nydelig stempel og fargelegginga er så flott. Ha en fin dag. :)

Madeleine sa...

så kreativ du har vært i påsken!! Kjempefine kort, og fargeleggingen di ner bare helt fantastisk! Har ikke fått gjort noen ting jeg :( men jeg har fått rydda skikkelig i hobbykroken min da, måtte det siden den er det første man ser når man kommer inn døra her, og jeg hadde hele familien på besøk i går! :P men idag skal jeg få rotet den skikkelig til igjen, så det går an å være kreativ der! haha! håper du får en flott siste fri dag :)

Anne Lise sa...

Nydelig kort.Har nokre Sarah Kay eg og, men trur nok eg må shoppe litt.Treng litt trening med fargelegging, du er jo kjempeflink. Du har jo vært skikkelig kretiv i påsken. Eg har ikkje gjort noe, men har ikkje vært heime heller.

Maya sa...

Åhhh vakkert,vakkert!
Nydelige farger og så lekre detaljer!!
Og Sarah er så vakkert malt :)
Takk for at du deltar hos SC,
klemmer fra Maya :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...