søndag 4. april 2010

Nordsalten Hobbyklubb #4

Da er det tid for et kort.......igjen :0)
Denne gangen har jeg tatt i bruk et Elisabeth Bell stempel jeg fikk låne av Mona( gjennom Nina Mac).
Her er mitt bidrag til ukens skisseutfordring # 32 hos Nordsalten Hobbyklubb:







































Jeg har brukt Bazill og 2 av de nye arkene til Ladybug & Friends - de er såååå fine og jeg har flere... :0)
Stempel fra Elisabeth Bell for Belles'n Whistles - Lemonade Anyone?
Er hun ikke nydelig kanskje???
Hun er fargelagt med Distress Ink refillers....og jeg storkoser meg med fargelegging om dagen.
Tekst fra Stempelglede
Bånd fra Bogerud tekstil
Blomster fra Storyteller, charms fra Kort & Godt og en selvlaget pyntenål.

Nå er det ikke mange dagene igjen av påsken og jeg har snudd døgnet....hjelp, dette blir tøft.
Fra i morgen (i dag - hehe) så kan jeg ikke sitte oppe hele natta....eller kan jeg??

Nattaklem fra Wenche :0)

12 kommentarer:

WencheP sa...

Herlig kort! Kjempesøtt motiv som er flott fargelagt. Likte "snurrene" på teksten! Takk for at du deltar på NSHKs utfordring!

-DT Wenche

Jorunn sa...

Nydelig kort, du er så flink til å fargelegge!

Det er fort gjort å snu døgnet, kanskje litt tungt når jobben kaller igjen...

Klem Jorunn

Mona sa...

Nok et nyyydelig kort fra deg Wenche!!
Kjempesøtt motiv i herlige farger!
Og du er veeeeldig flink å fargelegge :-D

Klem Mona :0)

Kari sa...

Åhh så lekkert kort! Masse flotte detaljer, blonden med båndet gjennom ♥, jeg er jo helt forelsket i flotte bånd og blonder. hihi. Flott fargelagt og stilig banner i hjørnet der.

Takk for en kjempekoselig hilsen i bloggen min også. Så du lurte på lim, jeg sverger til Panokitt fra Panduro, har kjøpt de små en gang og fyller på fra større tuber over på de små senere. De små har så fine minihull og limet tørker utrolig fort og det blir gjennomsiktig.

Kos deg med siste rest av påsken!
Klem Kari

Pinklady 68 sa...

Nok et nydelig kort du har laget denne påsken, Wenche! Du er virkelig flink med distress!
Jeg må en tur innom bogerud ser jeg:-)

Har snudd litt på døgnet her også..storkoser meg med promakers:-)

Påskeklem Laila.

Aina sa...

Et herlig, koselig kort, i lekre farger!

Anne Bente sa...

åh,,,, så super smuk, lækre farver og detaljer.

100000 tak for at du deltager på NSHKs udfordring.

Nina sa...

Et nydelig kort. Fint fargelagt motiv og delikat pyntet. Og så mye annet flott du har laget i påsken også. Påskeegget var skikkelig lekkert.

Marianne sa...

Sååå lekkert kort du har laget!!!
Det herlige motivet er nydelig fargelagt, flotte farger, flott pyntet, og så falt jeg helt for snurrene på teksten. Den ideen må jeg nok låne en gang...:)

Klemmer fra Marianne:)

Plundis sa...

Kjempeflott kort du har laget!! Motivet er bare så skjønt...

Takk for at du deltar på NsHk`s utfordring denne gangen...

-Gro-
aka Plundis

Miss StampAlot sa...

Kjempefint kort, med masse flotte detaljer og effekter.

Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.

legger meg til som følger med det amme jeg er innom.. du lager masse flott.

klem fra Marielle

tone sa...

Nydelig kort!
flotte farger og ett kjempe fint stempel.
Tusen takk for at du deltar på NSHKs utfodring.
Klem Tone

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...