lørdag 24. april 2010

Konvoluttkort til gutt - konfirmasjon...

Phuh.....denne satt langt inne gitt.
Jeg har hatt helt idétørke på guttekort - konfirmasjon.
Og jeg har så mye annet nytt jeg brenner etter å få brukt, og det gjør det ikke noe enklere. Jakkekort ville jeg ikke lage igjen da dette er til samme konfirmant - bestilt av mamma og pappa.
Men jeg kom i mål på et vis, etter å ha startet og forkastet flere forsøk.
Malen til konvoluttkortet fant jeg hos Bodil.












Med dette konvoluttkortet deltar jeg på
Thats just so cute, Extra cute 8: Bruk stempel
Stamp Something: Charmed Something
Colour Create #43: Burnt orange, black & cream

Mønsterark fra G45: A proper gentleman collection
Tekststempel fra Kreativ Hobby
Charm og metallblomst fra Korthobby
Krem/ beige satengbånd.
Sammenrullet sang/note ark fra "Skolens sangbok av Mads Berg 1933". Har fått noen ark av Nina.
Annen metallpynt fra EK Success.
Jeg har benytte vokset tråd som jeg har satt fast under blomsten, dratt den opp på baksiden, surret rundt de sammenrullede arkene og festet en charm i enden for å holde konvoluttflippen" på plass.
Inni er det en hilsen og pæng.
Da er jeg klar for konfirmasjon i morgen.

Ha en fortsatt fin fin helg.
Klemmer fra Wenche :0)

19 kommentarer:

AlexaCzar sa...

wow, this is stunning, love them !!!

Merethe sa...

Det ble jo kjempeflott dette da. Fint at det er litt enklere til gutter, uten alt for mye pynt.

Mette sa...

Skikkelig stilig og tøft guttekort!!
Klem Mette

Pinklady 68 sa...

Stilig konvoluttkort til en konfirmant!
Tøft mønster ark du har brukt:-)

Klem Laila.

Therese sa...

Kjempe fint konvoluttkort i stilige papirer. Morsomt med de sammenrullede notearkene. Klem :)

Linda W sa...

dette var flott, likte de flotte fargene.

~Isabell~ sa...

Hei hei Wenche=)

Et tøft kort du har laget her, men som beskrevet i reglene våre tar vi kun imot bidrag laget spesielt til våre utfordringer, håper likevel at du slenger deg med=)

Isabell hos TJSC

Anne Lise sa...

Kjempeflott. Du har virkelig draget på å lage guttekort.

jannes hobbykrok sa...

Kjempestilig!Tipper dette faller veldig i smak hos mottakeren!
Klem,Janne

Sharon Traynor Designs sa...

Absolutely gorgeous! The papers are wonderful and I love that little scroll.
Thanks for joining us at Colour Create.
Sharon xx

mettepip sa...

Så dette var konvoluttkortet! Kjempestilig ble det. Flott med "rullene" og lukkemekanismen.
Takk for en trivelig kveld på Minnhjørnet!
Psst.... har du sett at Angella og Gro T. inviterer til treff på Fagerstrand til søndagen;)
klem fra
Mette

gudrun sa...

Å, for et flott konvolutt-kort. Syns dette var en knall ide!

Jeg ble forresten veldig inspirert av de blomstene du hadde lagd i forrige post. Måtte jo prøve meg på dette! Du finner resultatet på bloggen min. http://papirbloggen.blogspot.com/2010/04/flower-inspiration.html
håper du syns det er ok.

Ha en fin uke.
gudrun

Lisa sa...

Gorgeous project~ thanks for joining us at Stamp Something this week! Hope to see you back soon!

Anette sa...

WOW så flott konvoluttkort du har laget!! Herlige mønsterark og kjempeflott pyntet! Nydelig ;)
Ta en titt i bloggen til Scrappekammeret, så får du deg nok en liten overraskelse ;)

Klem fra Anette

Maya sa...

Nyydelig konvolutt kort, Wenche!!
Lekre papirer og så lekkert med papirrullene!!
Ha ei strålende helg,
klemmer fra Maya :)

Nina Macaulay sa...

kjempe fint kort Wenche, jeg synes at det har litt asiatisk preg over den! kansje noe å gjøre med papirene fargene og de fine papir rullene dine? hærlig var den i hværtfall :O)

Klem Nina

Nina Macaulay sa...

Heeeey grattis med å ha vunnet utfordringen hos Scrappekammeret!!

Nå slippe du å kjøpe Ett Trykk :OD.....

Klemz nins

Kari sa...

Jeg var så sikker på at jeg allerede var følger av bloggen din, men neida. Men nå så. ;-)

Utrolig lekkert kort, G45 er sjelden feil til menn altså. Skikkelig classy herrekort!

Asil sa...

Kule mønsterark du har brukt og tøft med notearkene krøllet sammen sånn!

Takk for at du deltar! :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...