torsdag 15. april 2010

Det er VÅR!!

Hei, hei....
Nå er det vår og jeg har såååå mye å gjøre ute!
Hele høsten hadde vi snekkere på huset med skifte av tak og vi sagde ned noen trær og brått så kom vinteren med all sin snø. Vips så var alt rotet borte....merkelig :0)
Men men .. nå er alt oppe i dagen og det er bare å ta i et tak. Container er på plass og nå skal det kastes. Og dette går jo utover noe.....jeg får ikke så mye tid til å lage kort....uuæææææ :-( Får jo litt tid på kvelden, men ikke nok.) Holder på med et bursdagskort og et konfirmasjonskort og et hemmelig prosjekt. Så det kommer snart noe nytt i bloggen min.
Til søndag blir det Scraporama-tur på meg. Gleder meg, men lommeboka gleder seg ikke like mye.

Ha en fortsatt fin fin uke alle sammen.

Vårklemmer fra Wenche :0)

6 kommentarer:

Mette sa...

Det høres ut som du har nok å henge fingrene, men av og til må en gjøre litt annet en å scrappe også..fnis...Jeg skal være på Scraporama hele helgen for jeg skal hjelpe til i butikken til Happy Hobby. Regner med at jeg også får litt tid til å shoppe:-)
Klem Mette

Madeleine sa...

ja, da er det bare å sette igang, så du blir fort ferdig og kan komme deg tilbake til scrappepulten!! hihi! også kommer det en ATC og en pose papirblomster din vei på søndsg :)

Pinklady 68 sa...

Hos oss er det total restaurering av ytre fasade...vi bor i støv, leire, bråk og kaos. Så opprydding høres faktisk helt herlig ut akkurat nå..hihi. Blir uten veranda kanskje helt ut i september! Lykke til med all opprydding!

Kos deg på messa på søndag!
Jeg skal dit hele lørdagen...gleder meg masse!!
Ha en fin torsdag! KLem Laila.

Gry-Beate sa...

Rart med det når snøen kommer, kommer så mye til syne!!!Vi byttet tak for 3 år siden, kommer stadig noen spikre frem her og der på plen!!
Lommeboka mi gleder seg heller ikke så mye til helga, men det gjør jeg!! Kos deg på søndag, det skal jeg på lørdag!!

;0)Gry-Beate

Jorunn sa...

Rart med alt som bare spretter opp som paddehatter om våren... Lykke til med vårpussen. Gleder meg til å se hva som kommer i bloggen din senere!
Klem Jorunn

mettepip sa...

Har litt å ordne med dere da;)
Kjempeflott konfirmasjonskort du har laget. Likte veldig godt løsningen din med klokke og alt. Har hatt lyst til å prøve meg på et sånt selv, kanskje i år? Det med magneter har ikke jeg noen løsning på heller. Synes ofte de er så sterke at de er umulig å få opp uten å ødelegge papiret, eller at de løsner.
Dere får kose dere på søndag! Rggen min har slått seg helt vrang, så det blir helt sikkert ikke noen tur på meg.
klem fra
Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...