søndag 11. april 2010

Award fra Nina, Hannemor, Kari og Therese!!!!!














Tusen takk jenter for en supersøt award. Blir så glad for alle awards og hyggelige kommentarer. Det varmer et blogghjerte og gjør all jobben med bloggingen mer meningsfull.

Ta en titt innom bloggene til Nina, Hannemor, Kari og Therese. De er alle unike og lager utolig fine kort og andre prosjekter. Jeg er helt sikker på at dere vil finne masse inspirasjon her. Det gjør jeg hele tiden.

Denne har jeg også utsatt litt med å legge ut da jeg ikke er noe flink på å si noe om meg selv, men her kommer 10 ting som gjør meg glad og 5 fakta om meg selv - som er kravet.

10 ting som gjør meg glad:
1. Ferie med mann og barn og jenteturer med spa og shopping
2. Lage kort og andre papirprosjekter :0)
3. Vår og sommer.
4. Fredager!!! Det betyr at det er helg.
5. Shopping til hjem og hobby.
6. Og mens vi er inne på shopping ..... Ikea ......  Hehe :)
7. Gode filmer
8. Sove lenge på morgenen.
9. Sitte ute på sene sommerkvelder med en Irish Coffe og nyte stillheten.
10. Og selvfølgelig familien min og vennene mine.

5 fakta om meg:
1. Ekte B-menneske/ nattmenneske. Fra kl 22 og utover er jeg som mest kreativ.
2. Liker ikke kaffe, men Cola Zero derimot :0)
3. Hater husarbeid og har ingen problemer med å ta på skylappene.
4. Misliker å fryse
5. Til tider kontrollfrik

Det er så mange som jeg ønsker å gi denne videre til, men nå har den gått mye rundt så jeg velger å la den stå åpen for alle som er innom meg og legger igjen så mange flotte kommentarer.

Da skal jeg ut i solen igjen og nyte varmen, noe kroppen higer etter etter en lang og kald vinter.

Vårklemmer fra Wenche ;0)

5 kommentarer:

Lisbeth sa...

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min!
Har ellers kost meg her en stund, mye flott ned igjennom. Tusen takk for titten:0))
Klem

Madeleine sa...

hehehe! Ser ut som vi er litt like :P kjenner meg godt igjen i fakta 3. og 5.!! og egentlig de andre også :) håper du har fått kost deg ute i sola, nå som den er her, det har jeg i hvert fall! og jeg gleder meg til søndag! JA!

Astrid sa...

Hei Wenche:-)

Takk for at du vil være med på blogg candy`en min:-) Lykke til!!

Trodde jeg alt lå som følger og hadde deg i blogglista mi, men tok feil....
Men nå har jeg gjort noe med det;-)
Du lager jo så mye fint!!

Ha en fin e.m/kveld!

Klem, Astrid

Regnbuedrops sa...

ser du har fått flere awards, jeg har også noe til deg i bloggen min =D

Nina Macaulay sa...

Wenche...liker ikke Kaffe, men du klarer Irish... ??? hehe

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...