søndag 21. februar 2010

Sketch Saturday #91

Hi everybody!
With all the wind and the white stuff coming from the sky, it's good to be inside and do what I love to do :0)
For this week challenge at Sketch Saturday there was a great sketch to follow.
I loved working with it. I have followed the sketch, but I just had to add some halfpearls and a little bit of ribbon to be satisfied.
Hope you like it.... :0)






















I have used:
Paper: Bazill, Prima - Fairy Garden (the backside) and My Mind's Eye - Pink Floral (the backside).
Stamp: Sugar Nellie - Gorjuss sitting. Text from Kreativ Hobby.
Coloring with aquarelle pencils.
Retro flower punch from EK Success, Heart border punch from Martha Stewart and a corner punch.
Halfpearls from Kort & Godt and Panduro
Spellbinder and Embossing folder - Swiss Dots from Cuttlebug
A little bit distressing of the edges with Vintage Photo.

....I'm gonna finish up the inside, like the front during the day. So there is more photos to come....
...
...
And here is the finished inside and backside:




















Thanks for visiting my blog.

Hugs

6 kommentarer:

Mette sa...

Flott kort Wenche!!Så søtt motiv og jeg synes retro blomstene var så fine og passet så bra:-)
Klem Mette

mettepip sa...

Så nydelig kort! Lekkert fargelagt motiv. Flott pyntet også!
Ser du bor i Ski, skal du på Ski-treffet?
Ha en flott søndag!
klem fra
en annen Mette;)

Pinklady 68 sa...

Nyyydelig kort, Wenche!
Lekre farger, halv perler, fargelagt motiv og smart hjertepunch ramme til teksten:-)
Klem Laila.

Nina Macaulay sa...

Så fint kort du har laget wenche, jeg liker layouten veldig godt, og den er så gjennomført med pynt osv. på alle sidene! Det synes jeg du er kjempe flink til, jeg lager liksom forsiden så er jeg ferdig! Ja vi må få til treff snart, Mona har kjøpt noen nye stamps noen har du sett fra før nå men koslig ville det væert! Ahem, jeg trenger å låne cuttlebuggen din igjen snart også for å lage ferdig bryllup invites når resten av papiret kommer i posten.... :O))

Klem Nina xx

Mette sa...

Hei
Jeg har noe til deg i bloggen min:-)
Klem Mette

Terry sa...

Hiya Wenche, thanks so much for joining us this week at Sketch Saturday, just love the card you made and the colors are just fabulous. Hugs Terry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...