lørdag 30. januar 2010

2 små bursdagskort i kveld

Hei.
Da er det helg igjen, og nok en gang står 2 bursdager på agendaen.
Bestemte meg for å holde meg til 10*10 og ikke legge for mye jobb i det da kortene kanskje går i søpla sammen med gavepapiret. Ett rosa og et lysblått.
Jeg benyttet meg av noe Nille papir jeg hadde liggende.
Det herlige motivet er fra The Greeting Farm og fargelagt med aquarell blyanter.











































Da kan jeg fortsette med noen prosjekter jeg har på gang.
God helg...
Klem :0)

2 kommentarer:

Papirdilla sa...

Virkelig søte kort til barnebursdag:) Har også tenkt mange ganger at kortene kanskje går i søpla under gaveutpakning. Vi får nok gi bort bare til dem som virkelig vet å sette pris på slike små "kunstverk".....:)

Tusen takk for koselig kommentar i bloggen min:)

God klem,
Hanne

Mette sa...

Så hyggelig å oppdage nye bloggere:-) Kjempefine kort du har laget!!Stemplet er bare sååå søtt da! Spennende å se mer herfra, så jeg legger meg som følger!
Klem Mette

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...