onsdag 13. november 2019

Julekort og en liten nyhet 💖

WooHoo :)
I dag har en liten nyhet å dele med dere.....
Jeg har i dag mitt første innlegg som dt for Scrappiness 💖
Så det blir spennende tider fremover og jeg ser virkelig frem mot å få i gang kreativiteten utover det å lage kort på kort på kort. Altså - kort er jo det man lager mest av men nå får jeg utfordret kreativiteten min litt mer. Dette blir moro og tusen takk til Lone 💖 for at du vil ha meg med på laget.

I dagens innlegg hos Scrapiness har jeg laget en tutorial så ta turen innom bloggen og se hva det er :)

Kortet jeg har laget i forbindelse med tutorialen er dette julekortet.
Jeg er jo så glad i hÄnglar & wings stemplene så det passer meg helt perfekt at Scrappiness er forhandler av disse skjønne go'ingene.
Motivet er fargelagt med Primacolor blyanter på kraft. Snøen og pelsen har fått på litt løst glitter som er festet med lim (glossy accent)
Mønsterpapiret er fra Maja Design - Holidays in the Alps og jeg har brukt de store arkene og ark fra blokken.
Det er lik layout på alle sidene.
💖

I am entering this card into these challenges:


Honorable mentions:



💖
Materialliste:
Papir: Bazzil Canvas - WhiteNorth SeaMaja Design - Holidays in the AlpsBazzill kraftkartong
Verktøy: Martha Stewart: Snøfnugg, Spellbinders - Ovals og Scallop Ovals, EK Success Dotted Scallop, Martha Stewart - Edge punch
Annet: Kanter er svertet med Distress Ink - Walnut Stain og stemplet med et gammelt snøfnugg stempel, Foam tapePowertapeGlitterGlitterlim - Platinum, LimGlossy Accent og Art Glitter Dries Clear

Ha en strålende dag.
Klem Wenche

5 kommentarer:

Martina sa...

Cute card with wonderful colors. Thanks for joining us in CCAYR challenge. We hope you will participate in our next challenge.

Susan Renshaw sa...

Love all the layers!
Thank you for sharing with Crafty Hazelnut's Weekly Christmas Challenge!
Susan
DT for CHNC
Calling All Crafters! – My personal Blog!

SmilynStef sa...

love the sparkle on her mittens and scarf ... so glad you *bundled up* with us at Jingle Belles.

Lynda sa...

Gorgeous colour scheme and layout - that image is fabulous. Thank you for joining us at The Holly and Ivy Christmas Challenge :) Lynda DT

lauren bergold sa...

oh my gosh how cuuuuute is this? awesome addition to our JINGLE BELLES gallery! ♥

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...