torsdag 6. juni 2019

Du er best 💖

Hei igjen 
Da har jeg tilbrakt litt mer tid på mitt nye hobbyrom og
jeg kjenner at jeg begynner å "bo meg til".
Men jeg har fortsatt mer å rydde på plass.... Jaja, jeg kommer vel i mål til slutt.

Igjen har jeg kost meg med en ny hÄngel og jeg har flere nye jeg må få laget kort med.
Noen ganger blir man bare sååå fornøyd med resultatet og dette er en av dem.
Som vanlig har jeg funnet en skisse på en utfordring for da slipper jeg å tenke så mye på den delen.
Denne fine hÄnglar jenta heter Hjärteflicka og er fargelagt med Zig tusjer ðŸ’–
Tekstene pÃ¥ kortet er fra Kort & Godt og de passer perfekt til en god venn/venninne. 
💖
💖

I'm entering this card to these challenges:


4 kommentarer:

Jacque sa...

Oh, Wenche!! This is exquisitely beautiful!!! The softness of the colors is stunning! The way you have used the sketch all the way through and the gorgeous flower treatment is breathtaking!!! Such a lovely card!! Thanks so much for sharing!!!

Anonym sa...

Such a stunning card! Thanks for joining us this month at Creations in Pink.
Scarlett xoxo

Margreet sa...

Beautiful card and I love how you have used the sketch all way through! Great coloring and fab papers.
Thanks for joining us at Cheerful Sketches.
xxx Margreet

Ditta sa...

Beautiful card! Thanks for joining us at Cheerful Sketches.
Greetings Ditta DT

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...