onsdag 14. oktober 2015

Julekort med Papirdesign ♥

Heisann.
Da er jeg tilbake med et nytt julekort, laget med lekre mønsterark og juledies fra
Dette ble et ganske enkelt kort med få elementer og i front har jeg brukt et hänglarmotiv.
Som jeg så veldig ofte gjør så fargelegger jeg motivet før jeg velger mønsterpapir, men med Papirdesign sine flotte kolleksjoner så kan de fleste kombineres slik jeg har gjort på dette kortet.
Et juleark og et bryllupsark.
Go'ingen er fargelagt med Distress reinkere og markers.
Lik design på innsiden, som vanlig.
Teksten er fra North Star Design.
Produkter fra Papirdesign:
Ark: PD15081 Til ettertanke - Gave til far  og PD15021 Hell og lykke - Gifteringer, grå
Dies: PD15054 God Jul

Takk for at du titter innom bloggen min.
Klem, Wenche

1 kommentar:

Merethe A sa...

Koselig kort dettan Wenche.
Ma :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...