tirsdag 31. mars 2015

Sketchy Colors #245

Heisann :)
Dagene går virkelig fort unna om dagen og jeg føler at det har vært litt travelt.
Så blogginnlegg mitt for Sketchy Colors #245 kommer litt sent.
Denne gangen så er det en skisseutfordring som står for tur. 
En flott skisse som kan være til god hjelp hvis man står litt fast

Denne gangen har jeg fått laget et julekort og jeg har brukt herlige juleprodukter fra 
Og jeg har endelig fått brukt dette herlige motivet, 
tegnet av Gudrun.
♥ En gammel go'ing ♥
Fargelagt med Prismacolor blyanter på kraftkartong.
Innsiden er er helt enkel med en flott juletekst fra Papirdesign.
Jeg har brukt disse produktene fra Papirdesign:
Ark: PD 14977 Stille natt - Juleklokker, PD 14973 Stille natt - Jul i vente
Stempler: PD 14946 Bjelleklang, PD 14916 God jul til deg
Annet: Halvperler - hvite
Tusen takk for at du titter innom bloggen min ♥
Klemmer fra Wenche

1 kommentar:

Unknown sa...

Wauw what a cute card, have a nice day, Ageeth

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...