fredag 27. mars 2015

Gaveboks/ flaskeskjuler!

Hei.
De siste kveldene har jeg vært veldig opptatt med å lage noe til en kollega som går av med pensjon.
Vedkommende er glad i båtliv og kysthistorie så jeg var fast bestemt 
på at det jeg skulle lage måtte være maritimt.

 ♥
Til slutt fant jeg nydelig lykt som dyktige Maya hadde laget. 
Det dyttet meg i riktig retning - at jeg ville lage et fyrtårn..
I søken etter eksempler på fyrtårn fant jeg et laget av The gentlemans crafter.
Og slik ble mitt fyrtårn:

Den ble ikke akkurat liten heller....
42 cm høy!
Mål og fremgangsmåte har jeg funnet på selv.
Mønsterpapir og tekster er fra  
Jeg har kombinert mønsterpapir fra flere kolleksjoner. 
To av dem er faktisk julepapir.
Se lenger ned i innlegget for produktoversikt.
 ♥
 Tekstene synes jeg passer godt til en som skal starte på pensjonisttilværelsen.
Et led telys ble satt inn før overrekkelsen....
Til "glasset" i vinduene har jeg brukt overheadplast 
som har blitt preget med Swiss Dot embossing folder.
Produktliste:
Ark: PD15035 Hell og lykke - Over skyene, PD 14988 Stille natt - Vintage dompap
og PD 13830 Julehilsen - Ord om julen
Stempler: PD 13795-Fri som fuglen og PD13794-Ord til deg
Tusen takk for at du titter innom bloggen min.
Klemmer fra Wenche

8 kommentarer:

Elizabeth sa...

Kjempelekkert, Wenche! God påske til deg og dine! Klem, Elizabeth

❤ Kaia sa...

Wow Wenche.
DEN var FANTASTISK FLOTT!!!
Og maritim så det holder :o)
Kan tro din kollega blir fornøyd med denne.....
Ha ei flott helg, og en riktig god påske :o)

Klem fra Kaia

line sa...

Kjempeflott <3

RitaK sa...

Imponerende flott og kreativ gave til en som er glad i det maritime ;-)

Veronique sa...

For et fyrtån........kjempe stilig!


God påske!

Klem

Pinklady 68 sa...

Wow! Utrolig flott, Wenche!!
Du lager mye lekkert!
Henter masse inspirasjon hos deg:-)
God påske!

KLem Laila.

Elfi sa...

This is amazing. What a great work!
Hugs Elfi

Silje Moen sa...

Utrolig flott fyrtårn! Men hva har du brukt for å lage vinduene?

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...