søndag 27. januar 2013

Sketchy Colors #148

Happy Sunday alle sammen!
Ja det er søndag og det er på tide med en ny utfordring hos Sketchy Colors.
Som de fleste kanskje vet så er det nå duket for en Skisseutfordring.
Ta turen innom SC bloggen og hent masse herlig inspirasjon fra jentene!
Endelig har jeg fått lekt meg med lekre nyheter fra Bildmålarna ♥ 
og dette rosearket må være noe av det vakreste jeg har sett!!
En sann fryd for øyet og jeg drømmer om at det kommer i flere fargevarianter :)
Nydelige Mimosa ♥
Igjen fargelagt med Prismacolor blyanter.
Alle sider har fått samme grunndesign, mangler bare ekstra pynt.
Men med så lekre papirer så gjør det ikke noe ;)
Tekstene er fra Norsk Stempelblad AS.
 ♥
Denne baksiden blir jeg nesten litt svimmel av....skjevt stemplet og rar fotovinkel, hihi.
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:


Takk for at du besøker bloggen min.
Du er hjertelig velkommen tilbake!


8 kommentarer:

Åse-May sa...

Knallfint kort....:):)

Lorraine A sa...

Gorgeous card Wenche :-) the image is lovely and the papers and details are fab, the charm is perfect too :-)

thanks for joining us on the Papertake Weekly Challenge :-)
luv
Lols x x x

Rene sa...

Amazing card! Your design work is fantastic and your image adorable! Thank you so much for joining us at Creative Inspirations this week! Good luck and I hope to see you back soon!
Rene ;D

rachel sa...

such a pretty card inside and out - thanks for joining us at creative inspirations this week and good luck xx

Mari sa...

Knall fint kort!
Tusen takk for at du scrapper med NSHK!

Klem, Mari

Papirskreppa sa...

Her var det mye fint :) Likte godt det kortet du har laget her. Flotte fargekombinasjoner, Wenche.

Karen Elise sa...

Et nydelig kort, med herlig motiv! Takk for at du scrapper med NSHK.
-Karen Elise-

Helen sa...

Gorgeous card - love the image you've used.

Thanks for joining my challenge at Nutcrafters.

Helen x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...