søndag 6. januar 2013

Sketchy Colors #145


Ja i dag er jeg i gang som DT for Sketchy Colors, Wooohoo
og jeg gleder meg masse til å ta fatt på oppgavene fremover sammen med de andre dyktige DT'ene ♥
Det var ikke veldig vanskelig og si JAAAA, når jeg fikk spørsmål om jeg ville være med, hihi.
Dette skal bli moro ♥

Nå er det faktisk 3 år siden jeg deltok på min aller første utfordring og det var faktisk her hos Sketchy Colors, som var utfordring nr. 5  med fargene gult, rosa og detaljer med bronse *fnis*. 
Jeg kan vel trygt si at kortene mine har endret seg litt siden den gangen :)
Ukens utfordring hos SC er å bruke fargene
oransje og burgunder

Og vi er så heldige å ha med oss Ett Trykk som sponsor i hele januar ♥

Her er mitt første DT bidrag:
 Den største utfordringen her var ikke fargene, men å finne et mønsterark i oransje!
Men dypt nedi bunken fant jeg ett :)

Dette nydelige motivet er fra North Star Stamps
Det er fargelagt med Prismacolor blyanter på hvit Bazzill.

 ♥
 Tekstene er også fra North Star Stamps.
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Tusen takk for at du besøker bloggen min ♥
Stempler brukt fra North Star Stamps:
 ♥



9 kommentarer:

Askepott sa...

Så utrolig flink du er til å fargelegge - er helt misunnelig. Håret ble jo helt perfekt... Flott kort, selv om fargene er litt uvanlige. Du har jo ikke valgt den aller skarpeste orangefargen, så det balanserer fint og dempes av den fine, hvite ramma. Jeg likte også så godt den "prikkinga" eller hva det nå er du har gjort rundt motivet. Det ble så fin overgang til rammene.

Maya sa...

Velkommen til oss, Wenche!
Så gøy att du hadde linket til den første utfordringen du var med på *smiler*
Og er det ikke deilig att man faktisk har endret seg og funnet sin stil!
Tenk om vi skulle ha gjort likens kort idag som den gang ;)
Kortet ditt er nydelig, og fargeleggingen er råååå!
Ha en flott dag,
klemmer fra Maya

Gracielalife Design - by Graciela sa...

Grattis som Dt !!!
Kortet er utrolig fine og håret er sååå stilig!
Ønsker deg en fin helg :)

❤ Kaia sa...

Nydelig fargelegging Wenche, håret er helt rått !!!!
Kjempegøy å være i gang igjen, gleder meg til å "jobbe" med dere nye.

Klem fra Kaia

Mette sa...

Du er helt rå på fargelegging! Kortet ble kjempelekkert!!!
Jeg gleder meg til resten jeg!!

Og vi sees snart :-)

Klem fra Mette

Barbara GR sa...

So sweet card! Beautiful colors and image!
Thanks for joining us at Creative inspiration challenge.
Hugs, Barbara GR :)

debby4000 sa...

Oh this is so gorgeous love the image.
luv
Debby

Sharon sa...

A stunning card. Love that image too. Thanks for joining in the fun at TG this week. Good luck! hugs Sharon, DT

nnalorac sa...

How gorgeous your card looks, loving the colour combo and pretty image. Love the effect you created on the image background. Thanks for joining us over on BTC&G. Carolxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...