tirsdag 8. januar 2013

Jakkekort til jubilanten!

Hva passer vel bedre enn et jakkekort til en mann i sin beste alder, når enn det er ;)
Jeg synes alltid det er vanskelig å lage kort til menn og hvis jeg blir tom for ideer så er det godt å kunne bruke flinke Maya sin flotte tutorial på jakkekort - en av mine favoritter.
Dette kortet er laget på bestilling i lag med kubbelyset :)
Enkelt og rent!
Vesten er laget av mønsterpapir fra Pion-serien Til mor - hehe.
Fine farger sammen, brunt og gult!
På innsiden er det plass til en lang og fin hilsen.
Tekst fra North Star Stamps.

Kubbelyset:
Fin fint sitatstempel som passer til mange anledninger :)
Ikke så lett å se denne herlige charms'en fra Korthobby

Alle tekstene er fra North Star Stamps:

Takk for at titter innom bloggen min ;)

4 kommentarer:

❤ Kaia sa...

Jakkekortet til Maya er vidunderlig flott, det er sikkert...
Nydelige papirer.....

Klem fra Kaia

Gitte sa...

Super flotte creationer.

Janne Andersen sa...

Kjempetøft kort. Det fikk jeg lyst til å prøve meg på, håper det er greit :-)

Gracielalife Design - by Graciela sa...

nydelig kort! er enig med deg, syns at kort til mannfolk av og til kan være utfordrendes!
flotte tekster og fine farger
ha en fin dag :)
Graciela

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...