fredag 28. desember 2012

Romjulsdrøm

Hva gjør man når man ikke har flere julekort før jul?? Jo man får lage kort i romjula og bruke nyttårstekster!  
North Star Stamps har jo ei kjempefin stempelplate med nyttårstekster så da fikk jeg tatt den i bruk :)
Mønsterpapir og motiv er fra Bildmålarna ♥
 ♥
Skjønne Mimosa er fargelagt med Prismacolor blyanter.
Flotte nyttårstekster fra NSS ♥
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Nordsalten Hobbyklubb #67 - Happy New... (nyttår/ nytt motiv)
 Try It On Tuesday, December #2 - Lucky Dip
(Die cuts,Sentiment,Pearls,Distressing,Stamped Image)
Tusen takk for at du besøker bloggen min ♥

Klemmer, Wenche :0)

10 kommentarer:

Maryann Laursen sa...

WAUW this is absolutely gorgeous work again Wenche. I just so love this card here, really stunning work. WAUW and more WAUW.

Linda sa...

Åååååå så nydelig kort. Lekker pynt og flott fargelegging. Klem Linda :)

Christina C. sa...

Gasp! Absolutely phenomenal! Your coloring and showcasing of this cute image is out-of-this-world gorgeous!
Love the beautiful papers!

Renate sa...

Den ideen skal jeg absolutt ta med meg, siden jeg er notorisk sent ute med julekortene mine! Skjønt i år fikk jeg dem faktisk av gårde før jul, utrolig nok!

Og sånt et nydelig kort da! Disse Bildmålarna-motivene er jo utrolig søte. Det du har gjort med bakgrunnen er bare helt fantastisk!! Og den swirl-die'en må jeg påføre ønskelista mi, for den var rett og slett lekker!

Takk for at du deltar hos Charisma Cardz denne uken. Ønsker deg et kreativt nytt år! :)

Gitte sa...

Super fint kort. Lækre farver.

SandeeNC sa...

This is a great transistion card from Christmas to New Years. Love the attention to the snow and her hair wreath. You did a beautiful all around great job! Thanks for playing along with out TIOT Lucky Dip Challenge! waving hi from the hills of North Carolina :)

Elfi sa...

What a wonderful and cute card! I love your colouring and decoration.
I whish you a happy new year and many, many ideas for your work.
Hugs
Elfi from Germany

Åse-May sa...

Knallfint.....:)

Scrappy Scatty sa...

how lovely
Thank you for joining us at Charisma Cardz this week
Love Jan
xx

Karen Elise sa...

Så nydelig! Og de nyttårstekstene var jo flotte. Takk for at du scrapper med NSHK!
~Karen Elise~

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...