fredag 19. oktober 2012

Høst!!

Ja nå er det skikkelig høst her i Ski - bladene faller og regnet øser ned!
Så nå er tiden inne for levende lys og innekos, en perfekt tid for hobbysyssler :)
På treffet forrige helg fikk jeg laget ett kort og nå er det helt ferdig men litt pynt på innsiden også.
Mønsterpapirene er fra Maja Design. Det prikkete er et eldre papir og det nydelige blomstrete papiret er nytt. Blomster fra WOC, svirler fra Memory Box dies.
Alle tekstene på kortet er fra North Star Stamps.
Motivet er fra Bildmålarna - Tossa serien, som de nylig hadde på tilbud og da måtte jeg bare kjøpe noen.
De er jo så gromme ♥
Motivet er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
Innsiden er enkelt pyntet. Hjørnene er fra Whimsy Stamps.
Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Tusen takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen ♥
Jeg ønsker dere alle en riktig fin helg!!
Klemmer, Wenche :0)


8 kommentarer:

Scrappellen sa...

Vakkert kort, og nyydelig fargelagt liten skjønn kar, Wenche!:) du er såå dyktig med disse Prismaene..at jeg blir helt inspirert her jeg sitter♥!;))
Ha en flott høstdag!:)
Klem, Ellen

nicolet sa...

This card is really stunning!
Hugs Nicolet

Veronique sa...

Kjempe lekkert, Wenche ♥

Sissel sa...

Så nydelig høstkort, du er utrolig flink med Prismablyantene. Mine har ikke vært fremme siden forrige Ski-treff, skamme seg.
Klem Sissel

Tanya sa...

Gorgeous card, that image is very sweet and i love your colour combo :)

Thanks for joining us at Forever Friends Challenge Blog Fortnightly Challenge :)

Tanya xx

Unknown sa...

WOW it's stunning and I LOVE the colouring, thanks playing along with TioT
hugs
Ildiko

Digi Darla sa...

Adorable card!

Hugs
Digidarla (a.k.a Kim)

Julies Crafty Creations sa...

Gorgeous card, beautifully decorated
thanks for joining in with our halloween/autumm challenge over at Forever Friends and good luck
Julie x
My blog
Pennys Challenges DT member
Fashionista DT member
Forever Friends DT member
OSAAT DT member

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...