onsdag 25. juli 2012

Brettet kort i lilla og grått.

Hei hei!!!
Første kort etter ferien er endelig ferdig, med motiv fra Sugar Nellie - Simply Sassy, som jeg fikk fargelagt ferdig i ferien.
Kortet er inspirert og laget etter dyktige Marianne sin flotte tutorial som du finner her!
 ♥
I oktoberutgaven av Ett Trykk ønsker vi bidrag fra dere i fargene lilla og grått.
Det er enda tid igjen til å bli med - fristen er 1.august 2012.
Du kan lese mer om utfordringene våre i bloggen vår. 
 ♥
 ♥
 Mønsterpapir er fra Papirdesign
Jeg har valgt å ikke ha med tekst foreløbig da jeg ikke vet om det blir til en konfirmant eller bursdag.
 Motivet er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
De er så skjønne disse motivene som er designet av Krista Smith.
 Baksiden på mønsterpapiret passer fint å bruke som skrivefelt.
 ♥
Jeg er så glad for å være i gang igjen med kortlaging ;D
Scrappetørken varte litt vel lenge denne gangen så nå kan den godt holde seg laaaangt borte...lenge!!

Tusen takk for at du besøker bloggen min ♥
Klemmer fra Wenche :0)

6 kommentarer:

unni's scrappeboble sa...

Skikkelig flott kort og så flink du er å fargelegge :)

Askepott sa...

Nydelig kort. Med et så lekkert motiv er det ikke behov for så mye pynting - dette var rålekkert!!
Fin bretting - har ikke sett det før.

Ønsker deg ei fin og kreativ uke. :-)

Åse-May sa...

Knallfint med den brettingen....nydeligt fargelagt.

Gitte sa...

Super flot kort.

Karin Dahl sa...

Et hærlig kort, og et nydelig fargelagt motiv:)
Ønsker deg en fin torsdag:)
Clemzy Karin D

Riet sa...

What a wonderful card Wenche.

Hugs Riet.xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...