lørdag 3. mars 2012

Et hÄnglar kort!

Nå var det på tide å få lagt ut litt nytt i bloggen. De siste 2 ukene har jeg viet avslapping og TV titting.
Deilig med en pause innimellom :)
Tusen hjertelig takk for alle hyggelige kommentarer jeg fikk for kurven ♥
 Det varmer :)
Nå har jeg forbarmet meg over et av de gamle hÄnglar stemplene jeg har fått kjøpt ♥
Duften av sommer, summende bier og markjordbær... Vi har noe å se frem til :D
Denne herlige go'ingen er fargelagt med Prismacolor blyanter på kraft.
Mønsterpapir fra Maja design, favoritt blonden min, charm, roser og halvperler!!
Tekst fra Kort & Godt.
Nesten samme design på innsiden med en flott tekst fra North Star Stamps

Kortet passer til disse utfordringene:
Ønsker dere fortsatt en herlig helg!!
Klemmer, Wenche :0)

15 kommentarer:

Yvonne sa...

Ååh, så herlig Wenche! Et skikkelig sommerlig kort, akkurat som jeg liker det :)
Og så nydelig farget da, skjønner jo at jeg kanskje ikke burde gitt opp mine, men fortsatt å øve... Skal ihvertfall ta de med til Ski (weeee, bare 13 dager igjen!!!), og muligens farge litt der.
Ha en flott lørdagskveld, and see U soon :)
Klem

jannes hobbykrok sa...

Fy fillern så lekkert! Blir så betatt av motivet, når det er farget så fint. Elsker håret, det er helt fantastisk. Kortet er gjennomført til fingerspissene. Sweeeeet!
Klem,Janne

Knerten sa...

Så nydelig dette kortet, og ikke minst dette motivet er :-)
Nydelig fargelegging, og ordentlig sommerlig.
God helg til du også, Wenche !

Stempelhexe sa...

Wunderschön frisch ist dein Hänglarkärtchen geworden, gefällt mir sehr.

LG
Ulla

Sissel sa...

Åhh så lekkert, herlige sommerfarger og nydelig pyntet. Du er så flink til å farge med Prismaene.
Minner meg på at jeg må finne fram blyantene mine og Hänglarmotivene igjen....
Klem Sissel

Paula sa...

Vilket härligt sommarkort! Så fina saker du gör!
Ha en bra dag!

Suzie McFloozy sa...

Great card - love the sweet image (which you have coloured beautifully) and the lace bow and charm too x
Thanks for playing along with us at paper crafting journey & good luck x
((hugs)) Suzie xoxo

Pinklady 68 sa...

Et lekkert kort!! Oser herlig av alt som minner om sommer:-) Nydelig og samstemt alt sammen!!

Ha en fin søndag!
Klem Laila.

Deirdre sa...

Amazing colouring - fabulous card.

Thanks so much for joining us on Paperplay this week.

Gitte sa...

Rigtig flot kort. Lækre sommerfarver.

Riet sa...

What a wonderful card Wenche.

Hugs Riet.xx

Anonym sa...

Så utrolig herlig og sommerlig kort, kjente at lengselen satte inn her, helt nydelig kort :))
Klem Lill

Olga Marie sa...

Du er altså fantastisk på fargelegging! :)

Nicole Mullen sa...

So sweet, I love the image on the kraft card too! Thanks so much for playing along with Paperplay this week!!

Lin sa...

Such a pretty design and your image is shaded to perfection.

Thanks for joining in with our Kraft challenge at ABC.

Lin xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...