tirsdag 13. mars 2012

Et enkelt skilt - DT Ett Trykk, februar 2012

I dag blir det et raskt innlegg med ett av skiltene jeg lagde til februarnummeret ♥
Helt enkelt uten noe særlig pynt i shabby stil :)
Med utgangspunkt i en pizzaeske og en gammel kleshenger + litt til  fikk jeg dette resultatet.
Bokstavene ble kuttet ut for hånd og er satt sammen av to lag med akvarellpapir.
Hjørneswirlene er fra Cheery Lynn.
Av stempler har jeg brukt Stempelglede i kantene og bord fra Kort & Godt på hengeren.
 ♥
 Nå nærmer det seg Ski treff med stormskritt og jeg gleder meg masse :D
Noen forberedelser må på plass før jeg er helt klar.

Ønsker dere en herlig kreativ dag!!
Klemmer, Wenche :0)

8 kommentarer:

Siv Anita ´s scrappebenk sa...

Dette skiltet er jo bare helt nydelig for en god ide :) me like :)

Paula sa...

Underbar idé! Vi har precis också fixat oss ett hobbyrum så nu får jag ju också fixa en hobbyskylt.
Verkligen fin!
Ha en bra hobbydag du med!

Gitte sa...

Sikke et nydeligt skilt. Super god ide.

Elin sa...

Denne er så lekker Wenche <3 har veldig lyst å lage slike dørskilt til flere rom i huset jeg ;) Har jo både hobbyrom, småjenterom og bad.. Takk for inspirasjon!

Mona sa...

Nydelig skilt, og en smart idè!!

Ha en fin dag!
Klem Mona :-)

Heidi sa...

Kjempefint skilt og utrolig flott gjenbruk av en pizzaeske :)

Veronique sa...

For et lekkert skilt :)

Gleder meg til å treffe deg på Ski-treffet!

Klem

Riet sa...

So gorgeous Wenche.

Hugs Riet.xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...