tirsdag 27. mars 2012

De beste gratulasjoner.... ♥ DT Ett Trykk

Uken er godt i gang og finværet fortsetter. Åhh det er så deilig ♥

I dag blir det igjen et enkelt kort med et av de nye stemplene fra Norsk Stempelblad AS.
Kortet lagde jeg på Skitreffet og jeg har fulgt en skisse derfra.
Jeg tror dette må være et av de enkleste kortene jeg har laget.
Det trenger jo ikke alltid være lag på lag med papir og annet stæsj.
Denne teksten kommer på en egen tekstplate og de er sååå lekre alle sammen!!
Flere eksempler, hvor disse tekstene er tatt i bruk, finner dere her!
Vel, da er jeg klar for å lage kort med litt mer mønsterpapir, 
lag på lag og stasj og la clean & simple ta en pause :)
Ha en riktig fin dag alle sammen!!
Klemmer, Wenche :0)

2 kommentarer:

Nina Macaulay sa...

Men jeg liker dine clean and simple cards! De er jo SÅ fine! De andre lag på lag osv er veldig fine også da :O))
Jeg tror jeg må ha denne plate jeg, så flotte stempler allesammen!

Takk for sist forresten :O)

Klem Nina x

Gitte sa...

Et meget enkelt og elegant kort.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...