fredag 10. februar 2012

Morsdagskort og en nyhet ♥

Hei.
Det har vært lite aktivitet på hobbyrommet siste uken.
Det har rett og slett ikke blitt anledning til å være kreativ på kveldene når lillefrøkna sliter med å få sove på kveldene...helt siden nyttår. Nå ser det imidlertid ut som om vi er på vei til å komme på rett spor igjen ved hjelp av nye leggerutiner, lysbehandling på morgenen og bruk av oppvåkningslys.
Så nå går det mot lysere tider, på alle måter ♥

Så til en gledelig nyhet!!
For en tid tilbake (på bursdagen min) ble jeg spurt om jeg kunne tenke meg å bli en del av designteamet til North Star Stamps. Og det var jo ikke så veldig vanskelig å si ja, hihi  ;)
Jeg gleder meg veldig over å være en del av dette flotte designteamet! 
Spennende :D


Mitt første DT bidrag er et morsdagskort hvor jeg har brukt et nydelig motiv fra utklippsarket Mor og Barn.
Teksten finner du her.


På kantene har jeg stemplet med "kantswirl" som du finner her.
Da håper jeg at dere alle lager noen flotte kort til mor :)
Det er ennå et par dager igjen.

Til resten av kortet har jeg brukt en rest av et ark fra Maja Designs.
En strimmel av osteklut er benyttet som bånd hvor jeg også har knytt en sløyfe.
Panel og motiv er sydd med maskin.
Metallpynten til høyre er fra Bo Bunny


Tusen takk for besøket og kom snart tilbake :)
Klemmer, Wenche :0)

5 kommentarer:

Trine sa...

Gratulerer så mye med DT-jobben!!! Spennende :) Nydelig kort du har laget!!! Håper snuppa di får sove nå! God helg! Klem

Gitte sa...

Tillykke med DT jobbet. Rigtig smukt kort.

Linda sa...

Wow så kjempelekert kort. Gratulerer så masse med Dt jobbe. Ønsker deg ei fin helg. Klem Linda :)

Sissel sa...

Nydelig morsdagskort, kjempefin tekst og søtt med ostesløyfa.
Gratulerer med ny DT-jobb, blir spennende å se hva du tryller fram.
Klem Sissel

Tuppenshobbyblogg sa...

Nydelig kort dette og jeg likte så godt bruken av ostekluten og metallpynten.
Gratulerer med DT jobben !!

Klem Kjersti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...