fredag 4. november 2011

Julekort med Bildmålarna mini ♥

På mandag fikk jeg de nye mini stemplene til Bildmålarna 
og da var det bare å sette i gang med litt fargelegging :)
De er jo sååå fine og gjør seg godt på små kort, innsiden...ja, på det meste, hihi.
Dette kortet er 10x18 og jeg har brukt nye og gamle juleark fra 3ndypapir
Tekst-motivet er fra NSS og i kanten har jeg stemplet med snøfnuggmotiv fra Ladybug & Friends.
I kanten på kraftkartongen og på snøfnuggene har jeg brukt "snø" fra Marvy + litt glitterlim.
 Mimosa er fargelagt med Prismacolor.
Det blir mye bruk av blyantene om dagen....øve, øve :D
Alle snøfnugg og kantborden er puncher fra MS.

I kveld blir det scrappefri og jeg tar en tur på byen med ei venninne ;)
Ønsker dere alle en trivelig scrappehelg!!
Klemmer, Wenche :0)

10 kommentarer:

Therese sa...

Så koselig kort! Kjempesøtt motiv, nydelig fargelagt. Ser at du som mange andre har begynt å fargelegge med prismacolors. Kjøper man et skrin med disse eller kommer de stykkvis? Tror jeg får holde meg til promarkerne mine jeg...har invistert så mye penger i de at jeg skal gi meg selv forbud mot å begynne med noe annet nå...he,he! ;) :))

bestevenn sa...

Så nydelig kort, og lekkert med bruk av blyanter.

Liven sa...

Dette var et kjempeskjønt kort! Tar nok med meg noen idéer videre. God helg!

Sissel sa...

Nydelig med små Bildmålare også :)
Klem Sissel

yvon sa...

Wow Wenche, this is gorgeous. Love your coloring on kraft.
Hugs, Yvon

Trollkatta sa...

Enig med deg Wenche, virkelig nydelige små stempel :-) Så flott design på kortet ditt!
Klem fra Karin

Riet sa...

So wonderful card Wenche,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Meretekj sa...

Kjempeflott kort, nydelig motiv og fine farger.
Ha en flott søndag, klem

Eva sa...

Vilket underbart kort...så vackert sammansatt och så mjuka fina färger
Önskar dig en fin vecka
//Eva

Nina Macaulay sa...

Oioioi så fine julestempler!
kjempesøt motiv og så kult at Marvy snøen kryper liksom innpå som is på en glass rute :O)
Klem x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...