tirsdag 15. november 2011

DT Ett Trykk - Kortskissen, oktober 2011

Heisann!!!
I oktobernummeret så utfordret vi leserne våre i å følge skissen, samt bruke fargene sort og grønt.
Jeg er ikke så veldig glad i å bruke sort, så dette ble en real utfordring.
Men jeg synes resultatet ble ganske kult, hihi.
Materialliste:
Størrelse: ca 15 x 15 cm
Blekk: Versafine - Onyx Black, Distress Ink - Forest Moss
Stempler: Kreative Hender - motiv, Norsk Stempelblad AS - tekst
Papirer: Bazzill - grønn, Maja Design ”Ska vi ta en Fika”: Pratstund og Kaiserkraft ”English Rose Collection”: Florence - mønsterark, Daler Rowney - glatt kartong til motiv
Annet: Magnolia Die - swirl, Kort & Godt - halvperler, ukjent - blomst og blonde
Teknikk: Svertet kanter og litt innpå motivet.
 Ønsker dere en herlig kreativ uke, 
og håper at litt av deres kreativitet vil smitte over på meg!!
Klemmer, Wenche :0)

3 kommentarer:

Therese sa...

Ahhh...stilig! Det var et kult motiv og teksten likte jeg også veldig godt. Ordet "snuppa" bruker jeg ofte til venninnene mine, så dette tekststemplet tror jeg at jeg må ha...;)Ellers kjempelekker swirl og fragene var jo knall. Ha en fin kveld! :)

Linda's Side sa...

Hey! Takk for sist, veldig koselig :)
Syns kortet ble tøft.
Linda

Cath Wilson sa...

LOVE this image - it's good to have your site translated, too! Beautiful work x

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...