søndag 27. november 2011

Adventlys!!

Hei alle sammen!
Da er årets adventlys klare til å settes frem sammen med de andre lysene som skal opp i vinduene!!
Adventstiden er vel det beste med hele jula, synes jeg. 
Det blir så lunt og koselig når alle lysene er tent og annen belysning dempes. 
Noen har lys ute i hekker og trær, slikt er det dårlig med hos meg, men det er jo såååå trivelig. 
Og hvis det bare kan komme litt snø.....ja da blir det julestemning.
Nå vet jeg at mange lar lysene ute stå langt utover vinteren, men det synes jeg bare er koselig.
Som dere ser så har jeg printet ut adventversene på silkepapir.
Og igjen har jeg brukt mønsterarket "julekveld" fra 3ndypapir - White Christmas!!
♥♥
Dette arket er bare såååå anvendelig...det kan brukes hele året ;)
På baksiden har jeg brukt MS Scandinavian Large Snowflake punch
og stanset ut tallene med TH Vintage Market dies.
Bånd er laget av osteklut.
Nå kjøpte jeg et lysbrett på Nille, men det er sort....
så jeg tror den skal få seg en omgang med hvit spraymaling så det passer litt bedre.
På bildene står lysene på et gammelt rekkverkbord som jeg har planer om å bruke til et senere prosjekt :)
Ønsker dere alle en koselig første søndag i advent!!!!
Klemmer, Wenche :0)

9 kommentarer:

Cath Wilson sa...

These are lovely! Please, please get a Blogger Translation widget for your blog - I so want to read what you say! Your artwork is absolutely amazing and it's so lovely to see the different 'slant' from another culture.

Cath Wilson sa...

Oops, my apologies. I found the Translate button! Sorry x

Gunn`s Kort sa...

Disse lysene var virkelig lekre:)

Eva Helen sa...

Så nyyydelige lys med vakre vers og pynt!
Jeg prøvde stempling på silkepapir men etter noen forsøk så måtte jeg gi opp.Prøvd servietter og skrive ut bilder og det funker ,men har aldri prøvd tekst.Takk for tipset!
Klem Fra Eva Helen

Maryann Laursen sa...

This is absolutely gorgeous work Wenche. You did such an awesome job here on these candles, they looks wonderful.

Anonym sa...

så fine adventslys.

Tone-Lill sa...

Noen virkelig flotte adventslys du har laget.
Ha en fin førjuls tid :)

Pauline sa...

Kjempenydelige adventslys!!

Jette Munkbøl sa...

Virkelige smukke lys :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...