tirsdag 15. mars 2011

Ski-treff - prosjekt 3: Bursdag med hÄnglar

Da er jeg kommet til det siste kortet jeg lagde på Ski-treffet!!
Og denne gangen ble det et brettekort fra superdyktige Marianne :)


Dette er det tredje kortet med motiv fra hÄnglar & stÄnglar som er fargelagt med Promarkers ;)
De er jo så fine å fargelegge med Promarkers!
Mønsterark er fra Maja Design - "Ska vi ta en Fika"
Nye MS punchen er tatt i bruk og på mønsterarket punchet jeg først og så klipte jeg vekk "blonden" for å få bare sikk sakk mønsteret. Sikk sakk punchen lå hjemme :)

Blomster fra forskjellige leverandører. Panelene er pusset i kantene med neglfil.
Bokstavstickers fra Making Memories og halvperler fra Panduro.
Brukt litt Spellbinder dies og bakom motivet er det stemplet med stempel fra Stempelglede.
Åhhhh, hun er så go'!!!

Kortet blir med på disse utfordringene:
Tusen hjertelig takk for alle de hyggelige kommentarene dere legger igjen!
Det setter jeg så utrolig stor pris på ♥

Klemmer, Wenche :0)

11 kommentarer:

Riet sa...

What a wonderful card Wenche,I love the image and the colours.
So gorgeous papers.

Hugs Riet.xx

Kari sa...

For et nydelig kort!Så samme bretteteknikk på messa i helgen,såå stilig!Nydelige ark,herlig jente og lekkert farget er hun!
Ønsker deg en flott tirsdag :)

Klem,Kari :)

Askepott sa...

Dette kortet var virkelig nydelig. Så lekkert med de blondene du har laga. Jeg skjønner ikke hvordan dere får til denne brettinga. Ligger det framgangsmåte noe sted??

Askepott sa...

Hei Wenche
Tusen takk for svar - som jeg fant i min blogg. :-)) Må nok prøve meg på dette. Ha en fin dag! :-))

Randi Th. sa...

Nydelig kort og nydelig motiv. Flott bretteteknikk du har brukt!

Ha en fin dag!
-klem

Jane sa...

Gorgeous card! Thanks for joining us at Simon Says Stamps challenge! hugs,Jane x

Pips sa...

Øj du laver da bare de smukkeste ting, jeg har kigget og kigget på din blog siden jeg fandt den i aftes :o) og hold da op der er meget at kigge på - og supermeget inspiration at hente... og ikke mindst en masse dejlige turturials. Dette bliver helt sikkert en af mine favoritblogge fremover.

Therese sa...

Nyydelig! Lekre farger og papirer. Flott punch du har brukt. :)

Pink Lady68 sa...

Nyyydelig kort!!!! Ble utrolig flott uten punchen du hadde hjemme:-)..lekkert rett og slett!! Så søtt motiv og herlige farger!
Ha en fin kveld! Klem Laila.

Nikbee sa...

A gorgeous card. I love the colours. Thank you for joining us at Creative Craft.

Nikki x

Kristel sa...

That is a stunning card Wenche! Looks fantastic!
Hugs Kristel

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...