mandag 28. februar 2011

Promarkere!!!!

Ja tenk det...nå er jeg i gang med Promarkere...noe jeg egentlig ikke skulle begi meg utpå.
Men et kurs med superflinke Maya på forrige Ski-treff så måtte jeg gi det en sjanse.
Som kanskje flere fikk med seg handlet jeg Promarkere på Staples her en fredag 
og siden har jeg øvd sånn innimellom.
I helgen fikk jeg fargelagt 3 hÄnglar motiv og her har jeg laget et kort med det ett av dem.
Med fullt av pågangsmot satte jeg i gang og fulgte skissen til Wild Orchid #17, kuttet ferdig og limte.
Når jeg da sjekket så...haha...for sent ute
, men i dag får jeg en ny sjanse for nå er det #18 - Anything Goes
Med ei ferdig farget rosa jente så var det bare å hente frem noe beige
Jeg har brukt opp en litt stor restebit med Maja ark, rosa og beige bazill.
Panelene er svertet med Distress Inkpad - Victorian Velvet. Symaskinen er også tatt i bruk.
Stemplet litt i kantene med stempel fra Stempelglede.
Kantpunch fra MS....er så fornøyd med dette mønsteret :)
Her er go'jenta!!! Ei skjønn lita frøken♥
Ser fremdeles noen streker her og der...men det får gå :)
Blomster fra Kort & Godt og Storyteller.
Perlestøvbærere kjøpt i Riga.
Roseblad laget med MS punch.
En søyfe av beige blonde kjøpt i Riga.
Stilken på rosen er freshet opp med litt forskjellige perler og en charms fra Kuttut.

I tillegg til Wild Orchid #18 og Sketchy Colors #60 tar jeg kortet med på:

Da må jeg henge i for jeg har mye på blokka de nærmeste dagene 
før jeg endelig kan slappe av og kose meg på Ski-treffet til helgen!!
Åååå som jeg gleder meg ;D
Håper jeg treffer mange av dere!!

Klemmer, Wenche :0)

24 kommentarer:

Ellen sa...

JAvel!!??:)) Sikker på at du har snikøvd med Promakerene Wenche,hehe..Det ser i hvartfall ut som du har brukt dem vel og lenge, selv om Maya er en utrolig flink lærer!:)
LEkre farger og nydelig med de perlene:)
Sukk..og snufs..Skulle veldig gjene vært på Skitreffet, men flere ting som stopper:(.
Kommer flere sjanser:))
Klem, Ellen

mettepip sa...

Kjempefint Wenche - mestrer dette også du! jeg har også sagt at jeg ikke skal begynne med tusjer, så får vi se hvordan det går;) Har prøvd meg et par ganger, men foreløpig henger jeg ved Distressen.
Kortet ditt ble lekkert og hadde flotte farger. Og du har fått kjøpt deg litt flott nytt stæsj i Riga ser jeg! Håper jeg får titte litt nærmere på det i helga da!
Har jeg sagt at jeg gleder meg eller!!!
Klem fra
Mette

bojose sa...

Nydelig kort med et nydelig fargelagt motiv og lekker pynt :)
Ha en fin uke, klem :)

Véronique sa...

Kortet ble kjempe lekkert :)

Så flink du er til å fargelegge med promakers :)

Gro sa...

Det ser jo ikke ut som du har gjort stort annet enn å fargelegge med promarkere hele ditt liv. Dette er jo rett og slett bare rålekkert. Hänglar-jenta er vakker.
Klem :o)

Lill S. sa...

Ser profft ut denne fargeleggingen din altså, helt nydelig!
Kjempeflott kort, med mange skjønne detaljer:)
Ler litt av historien din...for jeg skulle nemlig ALDRI begynne å scrappe...var for pirkete :/
Og nå pirker jeg bare mer og mer og elsker det, så da er det vel bevist igjen; Man skal aldri si aldri ;))
Klem Lill ( som nettopp investerte i 20 promarkere til)

Pink lady sa...

Et lekkert kort i nydelig farger!!
Ser ut som du har brukt promakere i en evighet...så flink du er Wenche!!
Alt du tar i blir til gull!!!
Smart å pyntet rose stilken med perler og charms:-)

He en fin uke!! Sees på Ski-treffet:-)
Klem Laila.

Mona E sa...

Kjempenydelig kort! Utrolig flott fargelagt og pyntet! Hvis du er interessert i å få tak i billige ProMarkere så har jeg et lite tips til deg. Hvis du handler for rett under kr 200,- Så slipper du moms og da kan du bestille ProMarkere fra Johanna Sheen i Storbritania til kr 15-16 pr stk. Alt etter hva kursen ligger på. Det er fri porto og hun leverer raskt. Jeg har en link i bloggen min. Det er halve prisen av hva du må betale på Staples. Det er absolutt verdt å ta en titt. Klem...Mona

Maya sa...

Fyyyyyfaderulland!!!
Noe så utrolig vakkert, Wenche!
Nyydelig fargelagt og hÄnglar jenta er jo bare sååå skjønn ♥♥♥
Vi snakkes på fredag, og frem til da;
Ha ei strålende ny uke :)
Klem fra Maya

Kim sa...

Oh my goodness this is so darling! What a fabulous beauty! Your flower arrangement is absolutely amazing! Beautiful!! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

Gry-Beate sa...

For et kjempe lekkert kort Wenche!!Skal si du fargelegger kjempe fint!! Heldige deg som skal på treffet til helgen, får kose deg masse! I dag har jeg shoppet cuttlebug i LA for 250 kr!!!OG det ble jo et og annet også. Mekka for en scrapper her borte. Kos deg masse til helgen.

;0)Gry-Beate

bestevenn sa...

Så nydelig kort du har laget. Ekstra stilig med hvordan du har brukt stilken på rosen til å pynte den. Så lekkert. Gleder meg til helgen. Skitreffet er bare så flott å være med på.

Yvonne sa...

En tusj og du er hekta! Og jo fler man kjøper, jo fler vil man ha! Her snakker jeg av egen erfaring...
Men du verden så moro da.
Kortet ditt var kjempefint, og motivet var flott fargelagt. Dette kan du!
Ha en herlig dag! Nå skal jeg i gang med å pakke kofferten til Skitreff!
Klem

frubards pysselkök sa...

Halloj Hej!

Vilket jättefin kort du gjort! Men så är ju allt du gör så otroligt läckert...

Ville bara tala om att jag gjort en ask som jag såg här i din blogg, och lagt ut i min egen blogg. Själklart så länkade jag tillbaka hit till dej.

Ha en fortsatt bra dag...

// Kikki

Nina Macaulay sa...

Åhh så nydelig Wenche!
Kjempe fint farvelagt, og promarkers har så mange mange fine farver å velge mellom! Dette bør du satse på :O)
Utrolig søt kort,
Gleder meg til helgen :O)

Klem Nina x

Og GRATTIS med Walk of fame! kult :O)

Turid sa...

Så lekkert kort! Du mestrer absoulutt promakere! Skulle ønske jeg hadde muligheten til et kurs...!
Takk for titten i bloggen din igjen, og for at du deler og inspirerer.
Ønsker deg en fin kveld videre.
Hilsen Turid :)

Fiona sa...

gorgeous card, the colouring is amazing...so precise!! i love the layout too and thiose flowers are just perfect. Thanks for joining us at Paper sundaes this week.

Fi

gudrun sa...

Nydelig kort!! :)

Kirsty Vittetoe sa...

Amazing creation you have there, thanks for sharing!

hey, I have a giveaway here, please come join in the fun!
http://pixiedustpaperie.blogspot.com/2011/02/march-kit-preview-day.html

Marianne-db sa...

Nydelig, Wwnche!! Det ser jo ut som du har holdt på med tusjing i en evighet!! Nydelig kort også :-)
Grattis med Walk of Fame, det er så velfortjent!!
Kos deg masse på treff i helga!
Klem

Michele sa...

Such a gorgeous card Wenche. Love the colouring of the image and the papers also. Hugs Michele x

Serena sa...

This card is simply AMAZING! And your colouring is perfect!

Hugz

Nicolchen sa...

Your card is so beautiful...fantastic colors and details :0)))

Thanks for playing with us at lho ;0)

Hugs Nicole

Christine aka blankiefinder sa...

Beautiful card, love how you used the charm! Thanks for joining us at Paper Sundaes!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...