fredag 21. januar 2011

Klem til deg

Det har vært stille i bloggen min denne uken...så langt, men nå kommer jeg med kort nr 2 i dag.
Et bestillingskort som snart får en mottager :)

Igjen har jeg brukt et motiv fra Stempelglede, teksten også!
Og siden jeg har fått fylt opp blomsterlageret med lilla blomster, måtte jeg ta de i bruk.
Noen av de fikk jeg i sommer av Gry-Beate :0)
Hjørnepunch fra MS og litt glitterlim på blomstene og panelene.
 Brukt mønsterark fra Ladybug & Friends denne gangen,
og panelene er rufset, svertet og sydd med maskin.
Perlebåndet er fra Kuttut, og det tror jeg blonden er fra også.
Motivet er malt med Distress reinkere.
Så utrolig flotte disse Stempelglede motivene/stemplene.

Innsiden har jeg ikke tatt bilde av denne gangen,
men har brukt de samme papirene, men ikke helt det samme oppsettet.

Kortet tar jeg med på disse utfordringene:
Da er det nok en barnebursdag til søndag så da kommer det et jentete kort snart.

Til alle dere som er innom...
TUSEN TAKK
for alle kommentarene dere legger igjen.
Det betyr veldig mye :)

Klemmer, Wenche :0)

26 kommentarer:

mettepip sa...

Så nydelig Wenche! Er så lekre disse stemplene og de ble aldeles skjønne i lilla! Har ikke fått testet mine enda, men har kosa meg med maling av noen trykk i dag;)

Hi, hi - er barnebursdag her til søndag også - yngstejenta som er 22!
Ha en fortsatt fin helg!
klem fra
Mette

Gry-Beate sa...

Bare helt knall lekkert Wenche!! Nydelige disse stemplene, og du fargelegger de bare så vakkert. Nydelige kort og lys du hadde i ett trykk, du ruler!! Synd jeg ikke får trefft deg på Ski, men vi er påmeldt til høsten!!
Blir nok bra over dammen, svigrinna mi har funnet en butikk full av MS punchere....gleder meg!!

;0)Gry-Beate

trine sa...

Virkelig lekkert:)
Må få fargelagt mine også:)

Klemmmmer til deg:)

Dorcas sa...

Beautiful card! Thanks for joining us at DDCC!

Pirkkis sa...

Så vackert!

Nina sa...

Ååå så nydelig, Wenche. Disse blomsterstemplene dine er virkelig vakre. Nydelig fargelagt. Ha en fin lørdag:) Klem

stempelhexe sa...

Eine wunderschöne Karte ist das geworden, ein Traum.

LG
Ulla

Kreatives von Andrea sa...

Oh, how romantic, a very beautiful card. Your design is a dream, like it very much.

Wish you a nice weekend, a very nice greeting from Andrea

Sanna sa...

Lekker !
Og herlige farger. Utrolig flott stempelserie dette her.
Ha en fortreffelig helg.

Jannicke og Irmelins korthobby sa...

Utrolig flott kort, Wenche!
Nydelige farger og kjempeflott malt!

Ha en fin helg :)
Klem fra Jannicke

Anne sa...

For et kjempenyydelig kort, jeg elsker den voksne og lekre stilen i pynt og farger. :)

Ha en flott lørdag.
Klem, Anne.

mia sa...

Vad glad jag är som hittat till din sid!!
Så många underbara saker! Hit kommer jag att titta in ofta!
kram//mia

Heidi sa...

Dette var lekkert Wenche!
Nydelige farger og motiv:) Og flott pyntet:)
Ha en fin lørdagskveld, klem:)

Pattie G sa...

What a pretty card! Love all the flowers too, Thanks for joining us this week at Dutch Dare Card Challenge.

Sue C sa...

Beautiful card, the image is gorgeous. Thanks for joining us at The Stamp Man. Sue C x

-Aina- sa...

Nydelig kort du har laget.Og det trykket du har malt var utrolig flott, så helt virelig ut disse blomstene♥

Marianne-db sa...

Så utrulig nydelig kort! De motivene er så flotte og jeg elsker lilla!!
Klem.

Irene sa...

Utrolig nydelig kort!! Nydelig fargelagt, herlig motiv!! Kjempeflott!! Klem fra Irene

Gro sa...

Nydelig kort!
Farger, fargeleggingen, motivet og alt er bare helt herlig!

Klem, Gro

Lene Aase sa...

Så utrolig vakkert vennen, du tryller virkelig med disse stemplene:) Rålekker med lilla og grønnt sammen!
Ha en herlig Søndag!
Klemmer:)

Pink lady sa...

Et utrolig nyyydelig kort Wenche!!
Rå stilig herrekort litt nedenfor også:-)

Ha en fin søndag! Klem Laila.

Ane`s Papirdill sa...

Nydelig kort! Alt var bare kjempe lekkert! Nydelig fargelagt motiv! Og flott med di hjørnene!
Ha en fin søndag :)
Klem Ane!

Meretekj sa...

Åhhh....Dette kortet var aldeles nydelig!
Vakkert motiv som er fint fargelagt.
Nydelig dekorering! Klem

Sylvia sa...

OMG dette var lekkert!!!
Sååå nydelige farger og pynt.
Det stempelet er jo så kjempefint.
Nydelig fargelegging:-)

Kelly Schelske sa...

Gorgeous card! thanks for playing along with us at Dutch Dare!

Anne sa...

Så nydelig, lekkert med lilla vintage! :)
Takk for at du deltar hos AS.
Klem, Anne.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...