fredag 17. desember 2010

Vinner av min lille candy!!

Først vil jeg si 
Tusen Takk til alle som ville bli med på min lille candy!!
Det har vært morro!!
Jeg burde ha vært rundt til alle og lagt igjen en kommentar,
men med så mye å gjøre i disse dager, ble det bare superraske visitter ;)

Vinneren er trukket med Random.org, og av 79 påmeldte
ble det
♥♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥♥♥

♥♥♥♥

♥♥♥

♥♥







Nr



Gratulerer så mye, Gro!!!
Ta kontakt med meg på e-post (finnes øverst til høyre),
så skal jeg få sendt premien din avgårde så fort som mulig.

Førjulsklemmer, Wenche :0)

4 kommentarer:

Gro sa...

JUHUU - Hvor ofte er det nr. 1 som vinner da? Og så den pakka. Sender mail NÅ.

Klem :o)

Helle sa...

Gratulerer så masse til Gro,og tusen takk til deg for muligheten :-)
Ha ei deilig helg!

-Helle-

Randi WS sa...

Gratulerer Gro - snakk om å vinne verdens herligste julegave!!! ;) Bare LITT misunnelig :p
Tusen takk for muligheten til å vinne Wenche!

Adventsklem fra meg

peggy sa...

Congrats Gro !!!!

Peggy

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...