onsdag 22. desember 2010

Klarer ikke helt å la være ....

Pause og pause fru Blom!!! 
Jeg holder jo på med noe uansett selv om jeg er ferdig med julekortene....eller.. det kan jo dukke opp et og annet julekort til, hihi. Men akkurat nå prioriteres julepynting og i morgen skal alt være klart :)
Nå har jeg laget noen julelys som skal gis bort til familie i nærområdet...leveres med privatsjåfør i morgen ( av undertegnede :0) ) De er jo så dekorative og myyyye raskere å lage enn kort :)

Motiv fra nettet og lys fra Nille.

Cleoserviett - Julehjerte og lys fra Åhlens.

Til slutt:
Serviett fra Paper Design - Engler med notebakgrunn og lys fra Nille.

Blir kanskje et innlegg til før jul!!
Tusen takk for besøket...i denne travle tiden!!
Stor juleklem, Wenche :0)

11 kommentarer:

-Sanna- sa...

Kjempefine lys.

Marianne H sa...

Nydelige lys. Jammen er du flittig og kjempedyktig med alt du lager.
Ha en riktig fin jul og ett godt nyttår :-D

Veronique sa...

Kjempe fine lys du har laget :)

Gry-Beate sa...

Så kjempe nydelige disse var!! Og du, tusen takk for det nydelige julekortet!! Det var rett og slett vakkert, har fått hedersplass i heimen!!

En fabelaktig jul til deg!!

;0)Gry-Beate

Askepott sa...

Nydelige lys. Ønsker ei riktig god jul til deg og dine. :-))

Mette sa...

Nydelige og dekorative lys! helt enig at de er raske å lage og så blir de jo kjempefine!

Du spurte om jeg hadde laget den heklebrikka selv som jeg hadde på tagen, og det har jeg ikke,den er ferdigkjøpt!

Ønsker deg ei riktig God Jul:)

Klem Mette

Heidi sa...

Så nydelige lys!
En riktig God Jul til deg Wenche, klem:)

Uschi sa...

Deine Kerzen sehen alle wunderschön aus!!

Liebe Grüße
Uschi

Pia sa...

så søde lys især dem med hjerterne er super lækre. jeg ønsker dig en glædelig jul
knus Pia

Marianne sa...

Wow, for noen fantastisk flotte og stemningsfulle julelys! Nei, det er ikke lett å legge fra seg denne hobbyen, hihi. Jeg har ryddet vekk ALT av scrappesaker til fordel for jula, sånn er det når en har hobbyen midt i stua:) Kjenner abstinensene allerede, selv om en lille julaften ikke akkurat er en dag med mye tid til overs, hihi. Tusjene mine har jeg lett tilgjengelig, så det blir nok litt fargelegging i løpet av jula.
Så vil jeg ønske deg en kjempekoselig jul, og et godt nytt år! Ville gjerne ha sendt deg et julekort, med "Wenche - Ski" synes jeg var litt tynt for postmannen:)
Masse juleklemmer fra Marianne:)

Mona sa...

Nyyydelige lys Wenche!!!!
God Jul til deg og dine!
Klem Mona :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...