fredag 10. desember 2010

DT Sukkersött # 105 - Sort + en farge

Det er fredag igjen og en ny utfordring hos Sukkersött kan starte.
Denne gangen vil den heldige kunne vinne 2 flotte clearstamps sponset av North Star Stamps!!
Vi vil denne gangen gjerne se et kort/ prosjekt i 
Svart + en valgfri farge.
(hvitt og hudfarge på motiv går bra)

Jeg har brukt fargene Sort + creme (og hvitt) og 
laget et kondolanse kort.
Ikke et lett kort å lage, på mange måter.

 Her er det ikke noe glitter og bling.



Til dette kortet har jeg brukt
Sort bazill, akvarellpapir, håndlaget preget papir og mønsterark fra Maja.
Jeg har sydd med maskin på Maja arket.
MS punch around the page og McGill - Pine.
Creme/offwhite fargede blomster
Teksten på båndet er fra Norsk Stempelblad.
Teksten på innsiden er fra North Star Stamps.

Besøk gjerne de andre dyktige jentene i teamet for mer inspirasjon.


Ønsker dere alle en riktig god helg!!

Klemmer, Wenche :0)

7 kommentarer:

-Sanna- sa...

Et nydelig kort.
Nei, kondolanskort kan ikke være lett.
Men dette var jo bare vakkert og blir sikkert en trøst med tid og stunder!

Nancy sa...

Åååå Wenche, dette er vakkert:O) Du har lagt sjelen i kortet, på mange måter, og det synes, en fryd for øyet er det:O) Gjennomført nydelig pyntet på alle sider.
Ha en trivelig helg.
Klemmer fra Nancy;O)

Therese sa...

Vakkert og delikat kort. Nydelig den punchede kanten. Og apropo det....jeg har kjøpt meg en sånn punch around the corner sak og har forstått at det er visse mål som må brukes for å få det til. Hmmmm....er det bare de målene som står oppført på bruksanvisningen som man kan bruke eller har du en tommelfinger regel for dette? Takknemlig for svar. :) Klem

Gro sa...

Rett og slett et vakkert kort.
Ønsker deg en fin helg. Klem :o)

Heidi sa...

Så nydelig kort!
Delikat og lekkert:)
Vanskelig å lage kondolanse kort, men du har greid det utrolig bra her,
God helg, klem:)

Astrid sa...

Bare en ting å si her Wenche..... VAKKERT:-))
Denne legger jeg meg på minnet....korset av grener og hvite blomster.
Takk for inspirasjon til et vanskelig kort å lage!

Klem Astrid

Nina Macaulay sa...

Ja denne ble kjempe fin Wenche, stilfult.
kondolere.

x Nina

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...