tirsdag 28. desember 2010

Det er snart NyttÅr!

Og tid for nyttårsfest, så hvorfor ikke pakke inn en flaske champagne til vertskapet?
Jeg skal ikke på fest :), men måtte likevel lage en slik "flaskeskjuler".
Den er pyntet med ark fra 3ndypapir! De egner seg til det meste ;)
Et feststemt hÄnglar motiv får pryde fronten :)
Motivet har jeg fått trykket opp av snille Mette (mettepip)!
Inspirasjon og mal har jeg funnet hos dyktige Kirsten!
Men har benyttet egne mål.
Enda en brunmalt hÄnglar og litt rosa sprudlevann i glasset :0)
 Noen røde roser og noen bunter med støvbærere.
Glitterlim på alle kanter. Kommer ikke så godt frem på bildene :)
Kanskje på tide å pynte med litt annet snart, for dette gjentar seg gang på gang, hihi.
Jeg har brukt samme blonde på ovalen og sirkelen.
Lurer nå på om jeg skulle hatt på litt perler også...hm...
Vel, det kan jeg ta på senere hvis jeg har lyst til det.
Jeg har ingen umiddelbar anledning til å gi denne bort, 
så jeg har ikke satt på noe tekst ennå.
♥♥♥
Fortsett og kos dere i romjulen!
Og jeg må si at det er en fryd å kikke på alle favorittene dere legger ut i disse dager.
Dere er alle såå flinke og inspirerende!!

Klemmer, Wenche :0)

21 kommentarer:

-Sanna- sa...

Wow.. dette er den lekreste flaskepynten jeg har sett på lenge.
Du må sørge for å bli invitert på fest...

peggy sa...

Love your champagne decoration !!!
Perfect for this time of the year !!!!

Hugs,
Peggy

Kari sa...

Så utrolig stilig flaskepynt Wenche! Synes ikke du trenger å endre oppskriften når det blir perfekt resultat hver gang! :D

Ha en fortsatt god jul og et riktig så godt og kreativt nytt år!

Klem Kari

Pia sa...

woooow så flot i lækre farver og nydeligt dekoreret
knus Pia

Meretekj sa...

Wenche, denne var knallflott!
Enig med hun over her, den lekreste flaskepynten jeg har sett på lenge..
Du er bare så flink og kreativ:)
Masse klemmer fra Merete

Bodil sa...

Så lekker flaskepynt, en slik har jeg ikke sett før. Nydelig pyntet.

Ha en fortsatt god jul og godt nyttår.
klem :)

Mette sa...

Herlighet så flott denne var, helt genial gave:)

Har kikket på dine favoritter gjennom året og jeg må si at her var det mye flott. Mye variert og alt like nydelig. Takk for inspirasjon gjennom året som har gått:)

Ønsker deg en fortsatt fin romjul og et riktig godt nytt år. Gleder meg til å følge deg inn i det nye året!

Klem Mette

Nina Macaulay sa...

Åh dette var pent, så flott pyntet!
Du må gjærne komme til fest hos oss hvis du tar med denne flasken! Lol!,
Vi skal heller ikke på fest eller ha fest da, men det er alltid litt festligheter å finne på :O))

Nydelig H&S motiv, og så flott farvelagt som vanlig!

Klemmer fra Nina xx

Anne sa...

Så lekker og søt, flott pyntet og løsningen ser skikkelig smart ut må jeg si!! :)

Heidi sa...

Wow dette var bare så utrolig lekkert!
Nydelig pyntet og flott motiv:)
Ha en fin romjul og et riktig Godt Nytt År til deg.
Takk for all inspirasjon Wenche og jeg gleder meg til å følge med deg videre.
Klem:)

jannes hobbykrok sa...

Wow!!! Så utrolig kjempelekker! En fantastisk kreasjon,har aldri sett noe liknende!
Klem,Janne

Gro sa...

Den her var rålekker!
Jeg tror faktisk jeg må prøve å lage en sånn en jeg og....
Kavalkade din fra året som er gått viser jo hvor fantastisk dyktig du er da....
Så mye lekkert!
Virkelig en kilde til inspirasjon....
Gleder meg til 2011.

Ha en fortsatt god jul og godt nytt år!

Klem, Gro

Gry-Beate sa...

For en fantastisk vakker flaskeskjuler!!! Nydelig dekorert!! Og du, alle de lekkre kortene dine er en fryd for øye, takk for masse inspirasjon dette året, og gleder meg til å se alt det du lager i året som kommer!!

Tusen takk for nydelig kort, heldige meg<3 Sliter litt med dårlig samvittighet her, har ikke fått sendt ut noen kort, men skal bli bedre i 2011!!!!!!

Stor klem Gry-Beate

Turid sa...

Wow! Jeg er stum av beundring....
Nå har jeg "reklamert" for bokesken i bloggen min :)
Håper den kan være til inspirasjon for flere enn meg.
Tusen takk!
Hilsen Turid

Pinklady 68 sa...

Wow, så stilig flaskeskjuler!! Lekker design og flott pyntet som alltid:-)
Imponert over dine favoritter i 2010!!
Nydelig alt sammen Wenche!!
Fortsatt god jul ønskes fra meg...og godt nytt år!

Klem Laila.

fie & Co sa...

Hvor er den flot!
Rigtig godt nytår til dig;0)
Knus

mettepip sa...

Så lekker Wenche! Og så morsomt at jeg er en "liten del" av denne lekre kreasjonen ;)
Har ikke vært på bloggrunder på evigheter, men håper jeg får tittet litt mere rundt etterhvert. Tusen, tusen takk for et nydelig kort med varmende ord i dag! Det ble jeg virkelig glad for å få! Kan nok hende det dukker noe opp i postkassen din også etterhvert.
Ha en fin nyttårsfeiring!
Stor klem fra Mette

Nina sa...

Så lekker flaskepynt. Perfekt motiv. Håper du koser deg i julen. Klem

Carrin sa...

Tusen tusen takk Wenche for det nydelige julekortet som kom i posten min! Du verden altså!! Jeg blir så glad for sånt :) Kortet har fått hedersplass på kjøkkenet det, og må være noe med det vakreste jeg har sett på lenge!

Kos deg masse masse i videre og ha et nydelig nytt år :)
-klem-

Lene Aase sa...

Så utrolig lekker flaskeinnpakning vennen, du kan gjerne komme på fest hos meg;)
Håper du får en finfin siste dag i 2010!
Nyttårsklemmer fra Lene:9

Sol sa...

Denne var Fantastisk FLOTT!!!! Så Detajert og Nydelig Pyntet! Papirene er Lekre... Og så nøye utført....
Stilfullt altså!!! WOW!! :o)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...