søndag 5. desember 2010

Bursdag med Stempelglede

Hei igjen!!!
Fikk noen nye stempler fra Stempelglede  i posten for 14 dager siden
og nå er de endelig tatt i bruk til et bursdagskort.
De stemplene er bare rålekre :0)
Vintage Christmas fikk jeg på fredag, så jeg blir nødt til å teste dem veldig snart.

Håper dere holder ut med bildene:
Jeg var litt usikker med en gang på den turkise blonden siden jeg ikke har malt i den fargen,
men fant ut at det gikk bra likevel :)
Mønsterark fra 3ndypapir og Maja design.
Stempeltrykkene er fra Stempelglede. Og panelene er sydd.
Blonden er fra Kuttut.
Motivet er malt med Distress reinkere, kantene er svertet med Vintage Photo, Victorian Velvet og Walnut Stain og en dash med glitterlim.

Noen detaljer i oppsettet er også med på innsiden.
Teksten er fra North Star Stamps.
Rosa organza bånd fra Kremmerhuset.

Enkel bakside med personlig stempel.


Tusen takk for besøket!!
Klemmer fra Wenche ;0)

10 kommentarer:

Christina sa...

Woww this is gorgeous Wenche!!
Hugs Kristel

unni's scrappeboble sa...

WOW, dette var fantastisk flott da, nyyydelig stempel og flott fargelagt:D

-Sanna- sa...

Nydelig. Og det gjorde seg veldig med den fjæren.
Jeg har også spandert på meg den stempelplaten.
Gleder meg til å ta det i bruk skikkelig.

bestevenn sa...

Nydelig kort, og vakkert stempel. Synes fargene du har brukt er delikate og passer godt sammen. Ønsker deg en fin adventssøndag.

Gro sa...

Ååå så nydelig det var. Har også sett på de stemplene, men har ikke kommet så langt enda. Men nå meldte lysten seg igjen.
Klem :o)

Gro sa...

Nydelig!!!
Og for en jobb med all fargelegging og sånt...
Men det ble rett og slett helt nydelig... :-)

Klem, Gro

Heidi sa...

Aldeles nydelig Wenche!
Så lekkert alt sammen:)
Ha en flott søndag, klem:)

Pinklady 68 sa...

Wow, så utrolig lekker kort Wenche!! Her likte jeg absolutt alt!!! Helt nydelige i farger, stempling og pynt!!!

Ha en fin advents søndag! KLem Laila.

Lene Aase sa...

Så vakkert kort vennen!!! Nydelig stempel og rålekkert med den fjæren:)
Håper du har hatt en kjempefin helg!
Klemmer:)

Nina sa...

Nydelig kort og et vakkert stempel. Lekre farger og det fjæren gjør seg veldig godt. Ha en fin søndagskveld. Klem

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...