onsdag 8. desember 2010

Årets kort hos StampArtic

Da har jeg klart å bestemme meg for hvilket kort jeg skal ta med i 
Og det var en real utfordring...
Det var ikke enkelt å plukke ut ett kort, som enten betyr noe spesielt
eller ett man ble ekstra fornøyd med. 
Her havner jeg i kategorien... ekstra fornøyd med.
Laget i en stil jeg begynner å få mer og mer sansen for :0)

Når det gjelder dette kortet er så var det bare sååå morro å lage det..med masse blomster. 
Hadde ingen plan med dette kortet, det kom til underveis. 
Tror også dette må være ett av de kortene jeg har brukt minst tid på også. 
Alt bare falt på plass :0)
Kortet kan dere lese mer om i dette innlegget.

Klemmer, Wenche :0)

5 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

Et av årets beste kort i blogg verden for meg ihvertfall Wenche!! Utrolig vakkert kort med masse lekker pynt!!
Alt satt sammen i skjønn harmoni:-) Lykke til!!

Ha en fin kveld! Klem Laila.

Christina sa...

Woww a really stunning card Wenche! Love the details you used!
Hugs Kristel

Marianne H sa...

Dette er da utrolig fint alt stemmer. Prikken over i en er jo den søte jenta da, hærlig.
Ha en fin dag :-D

Kjellaug sa...

Oh yes dette var virkelig ett flott kort..elsker slike duse,brune farger.

Marianne sa...

Åhhh, noe så vakkert Wenche!!!
Sååå mange detaljer, sååå lekker blomsteroppsats, og allikevel perfekt harmoni!
Kan ikke ha vært lett å velge ett kort blandt alle dine kunstverk, men jammen har du gjort et godt valg!
Tusen takk for at du deltar på "My day of fun" med det nydelige kortet ditt!!
Klemmer fra Marianne:)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...