torsdag 4. november 2010

Et julekort av kaffefilter!!

Dette var så artig å lage og det blir ikke det siste :)
Satte like gjerne på en hank så den kan henges opp og
den kan åpnes og fylles med noe annet enn filterkaffe ;)
Foreløbig er den tom.
Jeg malte vottene røde, og oppdaget at kanskje hun ikke har votter på? Huff a meg.
Men planen er at hun har votter på seg, hihi.
En tag med julehilsen og plass til å skrive mer på baksiden av tag'en.
Dette kortet passer til disseutfordringene:
Charisma Cardz #44 - With love @ Christmas
Crafty Cardmakers #33 - Stitching
Wild Orchid #9 - Classic Christmas

Til dette kortet har jeg brukt:
Kaffefilter str 1x4, akvarellpapir, mønsterark fra Ladybug & Friends og Papirdesign.
Stempler: hÄnglar jenta har jeg fått trykket opp av Hannemor, Tusen takk vennen!!, Tekster fra North Star Stamps. Snøkrystallene i kanten er fra Ladybug & Friends.
Motivet er malt med Distress - reinkere.
De største panelene er sydd med maskin, rufset og svertet i kantene.
Snøkrystallene er fra 2 Marvy Puncher (S og M)
Spellbinder - Labels Four
Bånd med små knopper kjøpt på Bikuben.

Klemmer, Wenche :0)

16 kommentarer:

Therese sa...

Artig påfunn og så flott det ble. Her har du virkelig fargelagt nyydelig, imponerende! Det ble kjempefint med de stemplede kantene og motivet er skjønt. Klart hun skal ha votter på...det er jo straks vinter;) Klem :)

Miss StampAlot sa...

Dette var kjempefint. Må prøve meg på ett kaffefilter kort jeg og =)

Anne sa...

For et flott kort! :)
Kjempeflott pyntet ble det, og jeg tenkte ikke noe over at du hadde malt på henne votter. ;)

Yvonne sa...

Nydelig kort Wenche! Det minner meg på at det er altfor lenge siden sist jeg lagde kaffefilterkort! Veldig delikat pynta her.
Og gratulerer så masse som dt for 3ndy! De er jammen heldige som har fått med deg i teamet!
Ha en flott kveld!
Klem

Anne Bente sa...

hold op en super ide, og hvor er den dog vakker
klemm

Heidi sa...

Så stilig da!
Nydelig fargelagt motiv, og du har pyntet så lekkert:)
Gratulerer så mye med med plass i DT for 3ndy Wenche! Du er så dyktig og kreativ:)
Klem:)

bojose sa...

Så nydelig kort og selvfølgelig må hun ha votter :)
klem :)

Marianne-db sa...

Nydelig, nydelig!! Så utrulig lekkert kaffefilterkort. Og hun ble veldig fin med votter på!!
Klemmer

mettepip sa...

Se der ja, nå var det ferdig;) Skikkelig fint ble det Wenche - med melis og alt! Glemte å kjøpe med meg den hjem jeg.
Så lekkert du har malt jenta, og klart hun trenger votter - kanskje grytevotter;)
klem fra
Mette

Heidi's hobbykrok sa...

takk for fin kommentar=)
Dette kortet var jo super lekkert, det må jeg prøve en gang.
klemmer

Gemma sa...

fab christmas creation! Thanks for joining in the Christmas challenge at Charisma this week! Gemma :)

Ellen Karin sa...

For et nydelig kaffefilterkort Wenche. Og motivet er vakkert malt.

Vi kan desverre ikke godkjenne det som et bidrag til Kreative Krumspring da det i reglene våre står at det ikke er tillatt å kombinere våre utfordringer med andre. Men dersom du har lyst til å delta på utfordringen vår med et annet kort er du hjertelig velkommen til det. Det er jo lenge til fristen går ut. ;)

Ønsker deg ei fin helg!

PS: Jeg er sikker på at hun har votter på seg. ;)

Gunn`s Kort sa...

Et knallflott og morsomt kort! Nydelige farger!

Eiglas sa...

Very lovely project!
Thank you so much for sharing with us over at Crafty CardMakers this week!
Hugs
Eiglas
x

Stampin Mindy sa...

Wow, this is gorgeous! I love the pearls on her coat. Very creative card.

Thanks for joinging Wild Orchid Craft's Classic Christmas Challenge!

Hugs, Mindy

Melly sa...

This is just stunning!
A great Christmas keepsake!
Fab stitching detail!
Thanks for joining in the fun this time at Crafty Cardmakers!
Hugs Melly xxx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...