fredag 15. oktober 2010

DT Sukkersött #97 - Skisse

Klyp meg i armen dere....det er fredag. Woohoo :)
Og det er bare noen få timer til dørene åpner for helgens Ski-treff :) :) :)
Ny utfordring hos Sukkersött er det også, og denne gangen er premien et nydelig stempel fra Papilio Stamps.
For å vinne dette stempelet må dere lage et prosjekt utifra en flott skisse laget av Nancy.

Her er min løsning på skissen :0)
Til dette kortet har jeg brukt:
Beige bazill, akvarellpapir og fjorårets juleark fra Maja Design.
Stempel fra Stampavie (Penny Johnson) og tekst fra Ladybug & Friends.
Motivet er malt med Distress Ink - reinkers og pyntet med litt glitterlim.
Alt er svertet med Vintage Photo.
Snøkrystallene er stanset med Marvy puncher (Small og Medium)
Halvperler fra Panduro.
Tekst skiltet er laget delvis med Spellbinder - Crown Circles.

Kortet passer til disse utfordringene:

11 kommentarer:

Heidi sa...

Åh så nydelig!
Lekre farger du har brukt her og herlig motiv:)
Flotte mønsterark og nydelig pyntet.
Liker oppsettet også:)
Ha en flott helg Wenche og kos deg masse på Ski treffet!
Klem:)

Wendi sa...

Oh wow this is so beautiful I love the arch of flowers with the pearls very pretty lovely image too
Thank you so much for sharing with us at ooh la la this week
I do hope we see you again
Wendi

Mona sa...

Sååå nydelig!! Stilig med snøkrystaller rundt motivet. Nydelige ark du har brukt, og flotte farger!

Tusen takk for hyggelig kommentar i bloggen min! Og så må du koooose deg masse på treffet i helgen!!!! Jeg skal på treff jeg også, på Fitjar. Det ligger på "hi sio" (andre siden) av Stordøya. Jeg glede meg MASSE :-D

Klem Mona :-)

Nancy sa...

Dette julekortet er nydelig, Wenche:O) Lekkert med snøkrystallene rundt det koselige motivet. Flott løsning på skissen.
Kos deg MASSSSSE på treff, skulle gjerne blitt med:O(
Klemmer fra Nancy;O)

Anne sa...

Så nyydelig, jeg elsker fargene og stilen! :)

Meretekj sa...

Nydelig julekort du har laget.
Flott med snøkrystallene rundt motivet.
Ha ei flott helg, klem fra Merete

France Ringuette sa...

This is Stunning ! Thanks for joining our challenge at Paper Sundaes !

Fiona sa...

wow this is stunning. Thanks for joining us at Paper sundaes this week.

fi

Therese sa...

Nydelig julekort. Ble så fint med snøkrystallene rundt motivet. Glitter på motivet ble også veldig fint. Lekre papirer. Ha en strålende og kreativ helg på treff. Klem :)

Manna sa...

This is adorable!
Love your colour choices.
Thanks for joining us at PTW this week.
Hugs, Minnamanna (GDT)

Pinklady 68 sa...

Et lekkert julekort!! Nydelig med alle snøkrystallene, herlig motiv og flott layout!!
Tok en ekstra runde på blogg oversikten min og jammen dukket det opp et lekkert kort til fra deg:-)

Klem Laila.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...