onsdag 11. august 2010

60's Willow - Du er spesiell

I helgen så benyttet jeg meg av muligheten til å kjøpe noen digi-motiver hos Tickled Pink Stamp, og nå har jeg fått laget et kort med 60's Willow. Hun er så herlig og jeg elsker stilen hennes. Føles så trygt og kjent, hehe.
Motivet er litt mindre enn stempelutgaven og de er jo så tynne og lange så det var noe uvant å male i forhold til Magnolia og hÄnglar motivene som er en god del mer "chubby" :o)
Jeg ser at jeg trenger å øve litt mer på disse motivene som faktisk har øyne som skal fargelegges.
Denne gangen ble de brune, men litt for "flate", så det er bare å øve, øve Wenche :)

Jeg har brukt mørk gul bazill og mønsterark fra Cosmo Cricket. Bak motiv- og tekstpanelene er det brukt litt mønsterark fra Basic Grey - noe gammelt.
Digi motiv fra Tickled Pink Stamp og tekst fra Norsk Stempelblad.
Motivet er printet med blekkskriver (Epson) på akvarellpapir og malt med Distress Ink - reinkers.
Glitter Stickles fra Ranger.
Blonden er laget av glassbrikker, sommerfugl fra MS, blomsten og båndene fra eget lager.
Halvperler fra Kort & Godt.
Sirkelen er tegnet opp med cd som mal og klippet for hånd.
Kantene er svertet med Vintage Photo.

Kortet tar jeg med i disse utfordringene:

Tusen Takk for besøket, og dere er hjertelig velkommen igjen når som helst!
Klemmer fra Wenche :o)

13 kommentarer:

Kylie sa...

Gorgeous Willow card! I love your bling.
Thanks for entering LLBC this week, hope to see you again next week!
Hugs
Kyliek

Kari sa...

Så kult kort, skikkelig retro! Kul genser hun hadde, og jeg synes den ble flott malt jeg. iom du har glitter over øynene.

Snart helg! (bare to dager til å stå tidlig opp... ;-)) Ha en flott dag i alle fall.

Klem Kari

Mona sa...

Knalltøft kort! Motivet var jo bare helt rått... Synest du er kjempeflink til å fargelegge Wenche!!

Ha en super dag!
Jeg er i Bergen, mann og barna skal på Iron Maden konsert... Jeg skal til Hobbykroken :-D
Klem Mona :0)

Pink lady sa...

Et kjempe flott retro kort Wenche! Perfekte farger til motivet:-) Nydelig fargelagt syns nå jeg da..
Ha en fin onsdag! Klem Laila.

Pia sa...

såååå nydeligt kort, lækre farver og et fint motiv.
knus Pia

Carisa sa...

beautiful - i love your doilie trims and a double duty card is fabulous! thanks so much for joining us this week at LLB!

Liza sa...

Gorgeous work, thanks for joining us this week at CCC.

Liza x

Jackie Thomas sa...

What a gorgeous card. Willow looks amazing. I love the dp you have used and the flower and butterfly are the perfect touch. Thank you for joining us in this weeks LLB challenge. Hugs Jackie

Marianne sa...

Kjempestilig kort, med et kjempestilig motiv!!
Lekkert med blondeserviettene, og de friske fargene.
Klemmer fra Marianne:)

Randi Th. sa...

Kjempeflott kort! Disse motivene er bare helt herlige! Jeg synes øynene ble fine jeg!

Ha en fin dag!

-klem-

Kim sa...

Absolutely beautiful work hun! I love what you have done with this fantastic stamp! Thanks for joining us at WOC!
Hugs~ Kim

♥ Kristy Young ♥ sa...

This is so beautiful and the DP is gorgeous with Willow.
Thanks so much for joining the TPS Monthly Challenge.
Kristy x

Kylie sa...

Gorgeous card. Thanks for joining in the fun in the Lil Lolita Boutique and the TPS monthly challenge.

Hugs, Kylie ox

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...