mandag 24. mai 2010

Lommebok til jubilanten!!

Jeg måtte jo lage en lommebok jeg også!!
Min svoger blir 40 år i dag og da passet det veldig fint med lommebok...selv om han ikke får pæng ;)
Det ble litt dårlig tid pga av alle disse andre tingene jeg heller ville lage, men jeg ble da ferdig!

Jeg tar denne med i disse utfordringene:
The Creative Cottage Challenge # 11: One for thr Boys
 - Lommebok til gutt/mann
Sketchy Colors #25: Jordfarger
 - Brunt og creme/offwhite
Fab 'n' Funky Challenges # 24: Make it Yourself!
 - Lollipopblomst
Stamp Something: 2 of Something 
 - 2 tekst stempler, 2 farger
















































Jeg har brukt brun bazill og et mønsterark fra Websters Pages og litt aquarellpapir.
2 minikort/ tags med tekststempler: Ett fra Kreativ Hobby og ett fra Norsk Stempelblad.
En tag med bilde av gromingene til jubilanten
En hjemmelaget lollipop blomst i samme papir som kortet med en metallknappbrad.
På bazill papiret har jeg brukt Cuttlebug Embossing Folder - Swiss Dot.
QK tall.
Alle kanter er svertet med Distress Ink - Vintage Photo
Gjorde et litt håpløst forsøk å tegne søm, men det synes nesten ikke.


Takk for titten. Jeg er snart tilbake med mer, men med hva vet jeg ikke enda :0)

Klemmer Wenche :0)

18 kommentarer:

Pinklady 68 sa...

En kjempe flott lommebok til din svoger som blir 40! Nydelig mønster ark..så fint til brun bazzil:-) Fine tags med stempler. Personlig og flott med bildet av jubilanten også:-)

Ha en fin bursdags feiring! Klem Laila.

Therese sa...

Disse er perfekte mannekort. Dette ble knallstilig. Lekkert med embossingen. Flotte ark du har brukt på innsiden. Dette blir nok jubilanten glad for. Klem :)

Gry-Beate sa...

Disse lommebøkene er bare så super fine!!

;0)Gry-Beate

Trine Pedersen sa...

Kjempestilig kort. Veldig fint på innsiden. :)

Klem, Trine :)

Ingun sa...

Stilig lommebok, du lager mykje fint.
Litt svak for bretteteknikker?
Slik som eg er.
No har eg printa ut muffins bretting...

Yvonne sa...

Knallflott! Var den ikke morsom å lage? Det syns ihvertfall jeg! Så stilig det ble med CB prikkene, det var jo veldig lurt da.
Ha en super kveld og en strålende uke!
Klem

Hildegunn sa...

Knallherlig lommebok! Den ser litt vanskelig ut, men det er sikkert moro å lage uansett!

Ønsker deg ei fin uke!
Klem

Unknown sa...

Kjempestilig lommebok!!
Lekkert gjennomført og herlige farger!!

Takk for hyggelig kommentar i bloggen min, og det papiret du spurte om er fra Magnolia sin papir kollkesjon. de selger det bl.a på papirloftet!

Klem,
Jorunn

Tracy sa...

wow this is stunning love the design, such a fabulous mans card. Thanks for joining in with this weeks Creative Cottage Challenge. Tracy x

Jorunn sa...

Nydelig, lommebokkort er bare så fine!
Klem Jorunn

Mette sa...

Flott lommebok!! Må nok prøve meg på en sånn en jeg også:-)
Klem

Mona sa...

De er så stilige disse lommebøkene. Og denne var knallstilig!!! Likte godt mønsterarket på innsiden.

Ha en kreativ uke!
Klem Mna :0)

andrea sa...

fantastic,i love the coours and detail thankyou for joining us at fab'n'funky
andrea

Erin... sa...

fabulously creative project!!! Thanks for playing along with us at Stamp Something this week, don't forget to join our blog hop for more prizes!!

Lena Katrine sa...

Kjempestilig lommebok-kort, Wenche :)
Nydelig kort - lekkert utført!
Takk for at du deltar hos SC denne uken - lykke til!
Go'klem :)

Anonym sa...

Superfint kort du laget til "gubben", det var ihvertfall helt min stil, mulig jeg er litt mann av meg, jeg likte denne stilen mye bedre enn "søte" kort. Veldig lekkert!
Hilsen Svigerinnen

Lisa sa...

Super cute card! Thanks for joining us at Stamp Something this week~

Isabel sa...

Me encanto esta idea,
felicitaciones

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...