onsdag 27. januar 2010

2 små søte kort....

....som er laget av min datter på 7 år.
Da jeg kjøpte aquarell blyanter så måtte de prøves ut.
Det første kortet stemplet jeg for henne og hun satte på farger.


















Dette gikk jo helt strålende :-)

På kort nr 2 så tegnet hun selv, først på et vanlig ark og som jeg hjalp til med å få over på aquarellpapir.
Og resultatet ble helt supert :-D

Hihi, ble de ikke fine kanskje!!

Jeg lovet at hun skulle få en plass i bloggen min, og det har hun nå fått.
Det blir nok flere innslag etter hvert med både kort og tegninger. Vi har jo flere esker med supre tegninger som jeg så gjerne viser frem.

;0) Klem...

1 kommentar:

Nina Macaulay sa...

Wow så flink Dina er til å fargelegge! hun tar absolutt etter sin mor, og er heldig som får lov å låne utstyret:o)
Både Lasse og jeg synes katten var bare rå kult!! Keep up the good work Dina, vi gleder oss til å se mere!
God helg til dere.

Klem Nina xx

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...